نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

خداحافظی بیرانوند با فوتبال ایران پس از اعلام حکم محرومیتش! + استوری

  • کد خبر: ۵۰۳۰
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
  • ۳
خداحافظی بیرانوند با فوتبال ایران پس از اعلام حکم محرومیتش! + استوری
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از تابناک، برخی اطرافیان بیرانوند از ناراحتی شدید او در واکنش به محرومیتش خبر داده اند و می‌گویند، دروازه بان شماره یک تیم ملی پیش از این در صحبت با رئیس فدراسیون گفته بود، هیچ تخلفی مرتکب نشده است؛ اما از سوی هواداران فوتبال تبریز و تراکتور به شدت مورد حمله و توهین قرار گرفته بود. این تصمیم در حالی است که تنها چند روز به بازی حساس پرسپولیس مقابل استقلال مانده است!
پس از اعلام رأی محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند که ساعتی قبل توسط کمیته انضباطی صادر شد، این دروازه بان معروف و ملی پوش در تصمیمی سریع و احتمالا احساسی و شتابزده در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد که از فوتبال ایران می‌رود! این در حالی است که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و بیرانوند حتی در صورت تمایل به انتقال به قاره سبز یا کشور‌های عربی باید تا زمستان و پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کند.
در همین رابطه، علیرضا بیرانوند با بیان اینکه از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، در جملات مختصری به ادعای ایسنا، گفته است: «من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم!» هنوز مشخص نیست منظور بیرانوند جدایی فوری است یا در پایان قراردادش چنین تصمیمی خواهد گرفت.
برخی اطرافیان بیرانوند از ناراحتی شدید او در واکنش به محرومیتش خبر داده اند و می‌گویند، دروازه بان شماره یک تیم ملی در صحبت‌هایی با رئیس فدراسیون گفته بود که هیچ تخلفی مرتکب نشده است؛ اما از سوی هواداران فوتبال تبریز و تراکتور به شدت مورد حمله و توهین قرار گرفته بود.
حالا در آستانه برگزاری دربی شماره ۹۰ جدایی بیرانوند از تمرینات، می‌تواند بحران بزرگی برای قرمز‌ها باشد، چون تنها چند روز تا بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال باقی مانده است. تاج رئیس فدراسیون فوتبال، پیش از این عذرخواهی بیرانوند را کافی دانسته بود، ولی حسن زاده رئیس کمیته انضباطی چنین نظری نداشت.

علیرضا بیرانوند همچنین با قرار دادن استوری زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش تلویحا به حکم محرومیت یک جلسه ای خود اعتراض کرد.

خداحافظی بیرانوند با فوتبال ایران پس از اعلام حکم محرومیتش! + استوری

 

حال بایستی منتظر ماند تا مشخص شود آیا تصمیم بیرانوند یک تصمیم شتاب زده و احساسی بوده است یا به حرف خود عمل می کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
France
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
2
5
خداحافظ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
5
12
کسی که جنبه تحمل اعمال قانون ولو اشتباه را نداشته باشد همین بهتر در تیم ملی و فوتبال نباشد ، بی حرمتی به نیروی انتظامی و غیره یادمان هست ، شما برازنده گاو چرونی هم نیستید
پارسا
Germany
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
3
2
علیرضا تو بری پرسپولیس تیم نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->