برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها

چرا ایستگاه‌های بازیافت کالایی برای تحویل ندارند؟

  • کد خبر: ۱۰۳۵۷
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
چرا ایستگاه‌های بازیافت کالایی برای تحویل  ندارند؟
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

کتابخانه‌ها
۶۰۵...۰۹۱۵ چرا کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این قدر قدیمی است؟ کتابخانه‌ها هم از بعضی کتاب‌های به درد نخور چندین جلد دارند که همیشه در قفسه هستند. هدف از عضویت بچه‌ها در این گونه کتابخانه ها، استفاده از انواع کتاب‌های مورد نیاز و علاقه بچه هاست. ولی متأسفانه کتاب‌هایی که درکتاب  فروشی‌ها هست در کانون وجود ندارد.
شرکت برق
۶۰۵...۰۹۱۵ قبض برق مدتی است که پیامکی می‌آید. نگرانی من این است که چه کسی مواظب اشتباهاتشان خواهد بود؟ قبض‌ها زمانی که کاغذی بودند کلی اشتباه داشتند حالا که پیامکی شده‌اند، معلوم نیست چقدر اشتباه داشته باشند.
نیروی انتظامی
۱۶۰...۰۹۳۵ فروشندگان مواد مخدر در شهرک شهید باهنر جولان می‌دهند و پلیس و ستاد مبارزه با مواد مخدر کجایند!
شهروند- لطفا برای اهالی چراغچی ۹، واقع در میدان امام حسین فکری کنید که از دست معتاد‌ها بیچاره شده‌ایم. چراغ‌ها و سیم‌های ماشین‌ها را می‌برند و از ماشین‌ها دزدی می‌کنند. چند لحظه داخل کوچه بایستید، شاید بیشتر از ۵۰ نفر از پل انتهای کوچه که به میدان ولیعصر راه دارد عبور کنند، شده است محل عبور معتادان.
پسماند
۵۹۷...۰۹۱۵ چرا ایستگاه‌های بازیافت شهرداری در قبال مبلغ بازیافت تحویلی که خودشان تعیین کرده‌اند هیچ کالایی ندارند و حتی از کارت اعتباری هم مدت‌هاست خبری نیست. با مشارکت خودم حدود ۳۰۰ هزار تومان، آن هم در مدت طولانی، درحسابم ذخیره کردم. به چه امید به این کار ادامه دهم وقتی نمی‌توانم از آن استفاده کنم؟
محیط‌زیست
شهروند- چرا در مشهد با این‌همه آلودگی هوا برای جلوگیری از عبور تریلر‌ها و خودرو‌های سنگین داخل شهر، به ویژه در محدوده میدان‌های استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و جهاد، هیچ اقدامی نمی‌شود؟
شهرداری
۷۵۸...۰۹۳۵ آقای شهردار برای کم شدن ترافیک در خیابان ها، راه‌های فرعی را باز کردید که خیلی خوب است، اما لطف کنید برای عابران پیاده هم پل عابر پیاده نصب کنید. در سه راه یاس به سمت بولوار بعثت خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند و شهروندان در معرض خطر قرار دارند.
۷۴۴.۰۹۱۵ لطفا درباره برخی اپراتور‌های فروشگاه‌های «شهرما» و نبود تخصص آن‌ها در کار با نرم‌افزار‌های پرداخت پول بنویسید. چند‌روز قبل برای خرید به فروشگاه شهر‌مای فلسطین رفتم. با یکی از نرم‌افزار‌های جدید ۳۵۰ هزارتومان خرید کردم و هزینه‌اش را هم پرداختم، اما اپراتور اصلا کار با این نرم افزار را بلد نبود و اعلام کرد هزینه‌ای به حساب فروشگاه ثبت نشده است! من هم مجبور شدم دوباره از کارت بانکی‌ام مبلغ را بپردازم و برای اجناس خریداری شده ۲ بار پرداخت کردم.
شهروند- حدود ۲ ماه پیش لاین کند‌رو صدمتری -قبل از پل غدیر- را کندند، اما آسفالت جدید اصلا کیفیت ندارد و به وسایل نقلیه آسیب می‌رساند؛ همچنین انتهای نخریسی، جلوی پمپ گاز تاکسی‌رانی (محله گل‌ختمی) نیز بعد از اینکه به وسیله پیمانکار کنده شد، آسفالتش ترمیم نشد. لطفا رسیدگی فرمایید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->