استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
سرخط خبرها

پایان هفته داغ ورزش بانوان

  • کد خبر: ۱۰۸۵۷
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
پایان هفته داغ ورزش بانوان
از میهمانی در آبادان و اصفهان تا ۲ جدال بزرگ در مشهد
مژده رنگیان - با رسیدن پایان هفته، تنور رقابت‌های ورزشی نیز گرم می‌شود و نمایندگان استان باید مقابل حریفان خود به میدان بروند. امروز و فردا بانوان ورزشکار خراسان بازی‌های سخت و حساسی در پیش دارند و باید در شهر‌های آبادان، اصفهان و مشهد برای کسب امتیاز و ماندن در کورس قهرمانی تلاش کنند.

کار سخت دختران آویژه در آبادان
امروز پنجشنبه ۱۴ آذرماه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان پیگیری می‌شود. تیم دختران آویژه‌صنعت پارسا همانند هفته گذشته خارج از خانه به میدان می‌رود و این‌بار میهمان آبادانی‌هاست. تیم پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۱ امروز میزبان تیم مشهدی لیگ است. نفت آبادان تابه‌اینجای کار ۲ پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد و با ۵ امتیاز در رده سوم جدول شش‌امتیازی گروه‌ب قرار دارد. تیم مشهد نیز با ۴ امتیاز و یک پیروزی که هفته گذشته در شیراز به دست آورد، به رده چهارم این جدول صعود کرد. آمار گل‌های زده و خورده ۲ تیم متفاوت است. آبادانی‌ها در ۳ بازی گذشته ۲۲۳ امتیاز وارد سبد حریفان کرده‌اند، درحالی‌که تیم آویژه ۱۵۸ امتیاز کسب کرده است. شاگردان یاس قائم‌مقامی همگی بومی و مشهدی هستند و با همین توان توانسته‌اند عملکرد قابل‌قبولی را به نمایش بگذارند. قطعا پیروزی در آبادان برای مشهدی‌ها دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و می‌تواند امید و انگیزه زیادی برای آن‌ها به همراه داشته باشد. در مهم‌ترین بازی این گروه نیز فردا تیم‌های گروه بهمن و خانه بسکتبال هرمزگان مقابل هم قرار می‌گیرند تا تکلیف صدرنشین مشخص شود. هر ۲ تیم، ۳ بازی قبلی خود را با برد پشت‌سر گذاشته‌اند.

میزبانی مشهد از دختران مسی
بانوان مشهدی روز جمعه می‌توانند یکی از بازی‌های جذاب فوتسال دختران را در مشهد تماشا کنند. هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان فرارسیده و حساسیت در صدر جدول کار را برای مدعیان قهرمانی سخت کرده است. پس از نتایج دوراز‌انتظار هفته گذشته و شکست سایپا و مس رفسنجان مقابل حریفان خود و سقوط در جدول رده‌بندی، این هفته چالش سختی در انتظار نماینده مشهد است و باید با یکی از تیم‌های قدرتمند فصل رقابت کند. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته نخست دور برگشت بازی‌ها در کرمان به میدان رفت که با پیروزی بازگشت و با لغزش حریفان صدرنشین توانست با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر به رده دوم جدول صعود کند. درحال‌حاضر ۳ تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا و مس رفسنجان همگی با آمار برابر و ۳۱ امتیاز، اما با تفاضل‌های متفاوت در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و ملی حفاری نیز با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول تکیه زده است. دراین‌میان شاگردان شریف به لطف گل‌های زده زیادتر و ماشین گل‌زنی خود یعنی شیربیگی، توانسته‌اند بهترین خط حمله فصل را به خود اختصاص دهند؛ اما مقابل حریفان مدعی در طول نیم‌فصل اول نتوانستند گل‌های زیادی به ثمر برسانند و اتفاقا مغلوب مسی‌ها شدند.
مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول چندین هفته صدرنشینی را تجربه کرده بود و تنها یک شکست داشت، در شروع نیم‌فصل دوم از حریف اصفهانی شکست بدی خورد؛ هرچند به‌آسانی مغلوب حریف نشد و تنها با یک گل بازنده این دیدار شد، اما همین نتیجه، آن‌ها را یک گام به عقب برد. آمار گل‌های زده رفسنجانی‌ها ۱۶ گل کمتر از خراسانی‌هاست؛ اما در مقابل دژ محکم مس همیشه برای تیم‌های رقیب دردسر بوده و با تنها ۱۳ گل خورده در ۱۴ بازی، بهترین خط دفاع را در اختیار دارد و بعید است در بازی پیش‌رو این دروازه به‌راحتی برای شاگردان شریف باز شود.
به‌طور‌قطع عنوان حساس‌ترین بازی هفته به دیدار مشهد می‌رسد و تیم استان به حضور تماشاچیان مشهدی نیاز مبرمی دارد تا بتواند راه هموارتری در مسیر قهرمانی داشته باشد. این بازی ساعت ۱۱ روز جمعه در سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود و حضور برای بانوان رایگان است.

هندبالیست‌ها به‌دنبال ادامه صدرنشینی
جمعه دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان هم پیگیری می‌شود که اشتادسازه میزبان است و ارشیاشید میهمان. با توجه به برگزاری فوتسال بانوان در سالن شهید بهشتی، مسابقات هندبال با تأخیر در ساعت ۱۳:۳۰ در همین سالن برگزار می‌شود. تیم اشتادسازه درحال‌حاضر صدرنشین لیگ است و در خانه از تیم کیش‌ایر میزبانی می‌کند. نماینده مشهد هم برای تداوم صدرنشینی خود باید ۲ امتیاز این بازی را دشت کند، زیرا تیم‌های تأسیسات دریایی و شهید شاملی کازرون نیز در تعقیب تیم مشهد هستند. کیش‌ایر تیمی با تلفیق نیرو‌های جوان و باتجربه است که می‌تواند مانند بازی با تأسیسات دریایی این‌بار در مشهد هم شگفتی‌آفرین باشد.
تیم بحران‌زده ارشیاشید نیز باید در همین روز در اصفهان به‌مصاف ذوب‌آهن برود. این تیم جوان و کاملا بومی تابه‌حال امتیازی کسب نکرده است و شاید بتواند در این بازی شگفتی‌ساز شود و به امتیاز برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->