علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نیازمند توجه بیشتر به والدین شهدا هستیم

  • کد خبر: ۱۰۹۱۷
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
نیازمند توجه بیشتر به والدین شهدا هستیم
همزمان با ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، مرکز توانبخشی سالمندان ایثار خراسان رضوی در مشهد با حضور نماینده، ولی فقیه و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این مراسم که صبح امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و رییس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد برگزار گردید، حجه الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی گفت: والدین شهدا در سنینی قرار گرفته اند که نیاز به توجه بیشتر دارند و از سویی در خانه امکانات، پرستاری نیست. در چنین شرایطی نیاز است، والدین شهدا تحت مراقبت باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرایط حضور در این مرکز اشاره کرد و گفت: این نهاد برای پرستاری از والدین شهدای بی سرپرست، تصمیم گرفته، مراکزی را به عنوان توانبخشی ایثار تشکیل دهد، تا والدین شهدا تحت مراقبت قرار گیرند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه، مرکز توابنخشی ایثار در مشهد از سال 90 آغاز به کار کرده است، افزود: با توجه به وضعیت درمانی والدین شهدا، این مرکز با امکانات و تجهیزات تخصصی به روز شده تا نیاز های این عزیزان مرتفع شود و امروز به  صورت رسمی به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز اظهار داشت: برای توسعه و تجهیز این مرکز که بیش از ده میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است با عنایت نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره برداری رسید.
حجه الاسلام حسین معصومی خاطر نشان ساخت: این مرکز که مختص والدین شهدای بی سرپرست است، با ظرفیت 15 نفر در سال 1390شروع به کار کرد اما از سال 97 توسط بنیاد شهیدو امورایثارگران خراسان رضوی مراحل بازسازی و تجهیز آن آغاز و در حال حاضر  به 35 نفر ارتقا یافته است.
وی ادامه داد: این مرکز در دو طبقه و با زیر بنای 400 متر مربع، شامل بخشهای مراقبت های ویژه، پرستاری، مانتورینگ، فیزیوتراپی و توانبخشی والدین شهدا و امکانات تخت و تشک مواج، تخت برقی می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->