مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

مشهد، برند تمیزی، پاکی و زیبایی است

  • کد خبر: ۱۱۱۶۹
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
مشهد، برند تمیزی، پاکی و زیبایی است
مشاور شهردار مشهد گفت: در مشهد، چند کلیدواژه اصلی داریم، که کلید واژه کلان ما، حال خوب مردم است، هر کاری کنیم باید به حال خوب مردم منجر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی در بازدید خود از تحریریه ایسنا که به مناسبت روز دانشجو و بیستمین سالگرد تأسیس این رسانه صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگاران این خبرگزاری، با بیان اینکه «در حوزه اجرا، شهرداری با سازمان‌های دیگر فرقی جدی دارد»، اظهار کرد: موضوعات در این سازمان متعدد، متنوع و متکثر است و سرعت اقدامات بسیار بالاست. حوزه‌هایی مانند روابط‌عمومی در شهرداری باید جواب بسیاری را بدهند و همه شهروندان از آن‌ها انتظار دارند و مدام جوابگو هستیم.
وی افزود: فشار‌ها زیاد است، اما نتایج خوبی را به دست آورده‌ایم. از طرفی حجم کار شهرداری بسیار بالاست و لحظه‌ای نمی‌توان تعطیل کرد.
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «مدل کارکردن در شهرداری می‌تواند دو صورت داشته باشد»، عنوان کرد: در حالت اول مدل کلاسیک مدیریتی است و مدل دومی که ما از آن پیروی می‌کنیم، کارکردن از جنس جهادی دهه ۶۰ و ۷۰ است. در مشهد، چند کلیدواژه اصلی داریم، که کلید واژه کلان ما، حال خوب مردم است، هر کاری کنیم باید به حال خوب مردم منجر شود.
اقتناعی تصریح کرد: در شهرداری مشهد، شهردار ۵۰ پروژه تعریف کرده‌است. در این ۵۰ پروژه، در شرایط فعلی برای ابقای حال خوب مردم مشهد، چند مولفه می‌تواند به آن کمک کند، که یکی از آن‌ها رونق فضای کسب‌وکار و فرصت‌های اقتصادی است. ما برند مشهد را تمیزی، پاکی و زیبایی تعریف کرده‌ایم و سرانه فضای سبز را به شدت در حال افزایش دادن هستیم.
وی در خصوص آسفالت معابر، خاطر نشان کرد: تا سال ۱۴۰۰، تا حاشیه‌ترین نقطه شهر نباید پس‌کوچه‌ای خاکی داشته باشد. کیفیت آسفالت‌ها را نیز رتبه‌بندی کرده‌ایم و در حال ارزیابی و رسیدگی به محل‌های هدف هستیم. تمیزی، پاکی و بهبود فضای کسب‌وکار دو عامل اصلی در افزایش حال خوب مردم است و با تکیه بر این دو مورد، برند مشهد را هم می‌خواهیم شکل دهیم.
اقتناعی تاکید کرد: دراین شرایط تحریم دیگر شهرها، مشهد را به عنوان پایلوت مثال می‌زنند. بیش از نیمی از بدهی‌های به ارث رسیده را داده‌ایم و ۲۷ کلان‌پروژه را در دست اجرا داریم. در تهران و اصفهان چنین پروژه‌های کلانی دیده نمی‌شود. این موارد نکات مهمی است و تئوری پنجره شکسته از ابتدا برایمان خوب جواب داده‌است. تمام کار‌ها باید به سرعت انجام شود و نباید هیچ‌چیزی روی زمین بماند، در غیر اینصورت فضای شهر به هم می‌ریزد.
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «شهرداری مشهد، برای هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، کار‌هایی را تقبل کرد»، بیان کرد: اکران شهری استرابرد و بیلبوردها، قاب‌های فرهنگی با عکس‌های مفاخر، پلاک افتخار برای سردر منازل۷ استاد دانشگاه فردوسی و علوم‌پزشکی مشهد و اهدا دو المان گل برای سردر دانشگاه فردوسی مشهد از جمله اقدامات شهرداری مشهد بود. همچنین ۷ استاد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و دانشگاه فردوسی مشهد وارد کارگروه نام‌گذاری خیابان‌ها شدند. تمام این موارد هدیه شهرداری به دانشگاه فردوسی و علوم‌پزشکی مشهد به پاس قدردانی از نقش پررنگ دانشگاه در محور توسعه شهر مشهد بوده است.
وی اظهار کرد: دانشگاه مشهد به لحاظ هویت تاریخی، برای ما بسیار مهم است و این دانشگاه نقش پررنگ و بسزایی در توسعه شهر مشهد داشته‌است. گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی مشهد برای ما بسیار مهم بود و به این مسئله به صورت ویژه پرداختیم.
مشاور شهردار مشهد تصریح کرد: در طراحی بیلبورد‌ها سعی کردیم دانشگاه فردوسی و علوم‌پزشکی باهم باشند و طرحی که در ابتدا طراحی کردیم طرح نوستالژیک و قدیمی بود و ۷۰ سالگی دانشگاه مشهد را تبریک گفته بود، اما طرح را عوض کردیم تا نام دو دانشگاه حذف نشود. در گذشته،۱۶ آذر برای ما هفته یا حتی دهه بود و یک جور فستیوال به حساب می‌آمد، اما الان متاسفانه فعالیت‌ها کم شده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->