قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پر درد بازنشستگان تامین اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود خرید و فروش جت شخصی در کشور آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها
اظهارات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی

آینده روشن در انتظار پدیده شاندیز

  • کد خبر: ۱۱۴۳۸
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴
آینده روشن در انتظار پدیده شاندیز
«شرایط خوبی به نفع سهام داران شرکت پدیده در حال ایجاد است و هماهنگی خوبی بین ارکان حاکمیت و بخش خصوصی در این زمینه وجود دارد.». این جملات بخشی از اظهارات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی درباره وضعیت شرکت پدیده اظهار کرده است. پیش از این نیز غلامعلی صادقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور برگزار شده بود وضعیت کنونی شرکت پدیده را مثبت ارزیابی کرده‌بود. روز گذشته، اما غلامعلی صادقی توضیحات مفصلی درباره آخرین وضعیت این شرکت ارائه کرد. او به ایرنا گفت: امروز شرکت متعلق به مردم و سهام داران پدیده است، امکان جذب سرمایه و نقدینگی برای شرکت نیز فراهم است و اگر شخص یا مؤسسه‌ای در قالب رأی دادگاه و با طرفیت مردم برای مشارکت اعلام آمادگی کند، شرایط فراهم است. رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه محوریت اداره شرکت با سهام داری است که بیشترین سهم را دارد، از سهام داران خواست به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند، اطلاع رسانی لازم از مبادی رسمی انجام می‌شود. صادقی در خصوص ورود شرکت پدیده به بورس نیز افزود: رایزنی‌ها و جلسات متعدد در سطح کلان در این خصوص برگزار شده است، همچنین ستاد تدبیر در راستای تأمین منافع طلبکاران و به خصوص سهام داران جلسات مختلف تشکیل داده که پس از اتمام فرایند محاسبه سهام سهام داران، طلبکاران و تعهدنامه داران و ثبات وضعیت، اقدام اجرایی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت. وی ادامه داد: نحوه تخصیص و مقدار سهام جبرانی برای اختصاص به سهام داران نیز به زودی تعیین تکلیف خواهد شد. رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اجرای سریع و قاطع رأی دادگاه در خصوص این پرونده گفت: از محل رد مال برخی از دلالان در حکم این پرونده تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به شرکت پدیده مسترد شده که به نفع سهام دارانی است که در این مجموعه شریک اند. صادقی گفت: با توجه به تعیین تکلیف نهایی امور مختلف این شرکت، فضای خوبی برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است، جذب سرمایه گذار نیازمند آرامش است، لذا سهام داران باید با بی توجهی به شایعات به حفظ آرامش موجود کمک کنند.
وی در زمینه بخش مفتوح پرونده نیز گفت: برای رسیدگی به اتهام سایر دلالان و مسئولان دخیل در موضوع نیز اقدامات لازم صورت گرفته و تحقیقات اولیه آغاز شده است. موضوع دلالان و همچنین عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی که در قالب مشارکت و معاونت در این پرونده دخیل بوده اند درحال بررسی است. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه مجموعه بانکی و مؤسسات مالی سهام داران عمده این شرکت هستند ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و روند اجرای حکم، طلبکاران همکاری خوبی تاکنون داشته اند و به طور قطع این شرکت در آینده رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->