نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آسیا هر روز سخت‌تر از دیروز

  • کد خبر: ۱۱۴۵۳
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
آسیا هر روز سخت‌تر از دیروز
کار سخت سپاهان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰
قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیروز در مالزی برگزار شد و تیم‌ها هم‌گروه‌های خود را شناختند. از ایران، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به‌صورت مستقیم در مسابقات حضور دارند و استقلال و شهرخودرو با پیروزی در دیدار‌های پلی‌آف می‌توانند به مرحله گروهی راه یابند. استقلال ابتدا باید در خانه با برنده الفیصلی اردن و الکویت کویت دیدار کند و در صورت پیروزی باید در قطر به‌مصاف الریان برود.

پرسپولیس و یک شروع سخت
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قرعه‌کشی فصل۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات روبه‌رو شد که ۲ تیم قطری و اماراتی صدرنشین گروه‌هایشان هستند و به نظر نمی‌رسد شاگردان کالدرون کار راحتی در گروه C داشته باشند.

الدحیل قطر؛ همان همیشگی
پرسپولیس و الدحیل باز هم در لیگ قهرمانان آسیا باید به‌مصاف هم بروند و تقابل ۲ تیم، یکی از دیدار‌های تکراری غرب آسیا شده است. البته نماینده ایران از این تقابل‌ها خاطره خوبی دارد و ۲ بار در مراحل حذفی موفق شده است الدحیل را حذف کند. نماینده قطر اکنون با ۲۶امتیاز و بدون باخت در ۱۰ بازی لیگ خود، در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و به نظر نمی‌رسد سرخ‌ها کار ساده‌ای را برابر این تیم داشته باشند.

الشارجه؛ آقای امارات
الشارجه امارات در دوسه فصل اخیر، عنوان قهرمانی امارات را به خود اختصاص داده است و سال قبل توانست با ۵۹امتیاز و تنها یک باخت در لیگ امارات قهرمان شود و به لیگ قهرمانان آسیا برسد.

التعاون عربستان؛ ناآشنا و زهردار
التعاونی‌ها امسال در لیگ عربستان خوب کار کرده‌اند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به الهلالِ صدرنشین، در رده چهارم قرار دارند. سرمربی این تیم، پائولو سرجیوی پرتغالی است که سابقه هدایت صنعت‌نفت آبادان را در کارنامه دارد.

سپاهان در گروه مرگ
تیم فوتبال سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف النصر عربستان، السد قطر و برنده العین امارات با برنده بنیادکار ازبکستان و الزوراء عراق خواهد رفت؛ گروهی که با حضور السد و النصر، سخت به نظر می‌رسد و شاگردان قلعه‌نویی هم کار دشواری برای صعود دارند.

النصر عربستان؛ قهرمان سرسخت عربستانی
سپاهان در حالی باید به‌مصاف تیم زردپوش عربستانی برود که پارسال با ناکام‌گذاشتن الاهلی و الهلال، پس از ۴ سال دوباره قهرمان این کشور شد؛ تیم رده دوم لیگ عربستان که هم‌امتیاز با الهلالِ صدرنشین است.

السد قطر؛ تیم خسته ژاوی
تیم خسته ستاره سابق بارسا پس از اینکه با ناداوری برابر الهلال در نیمه‌نهایی فصل۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات حذف شد، هنوز نتوانسته است کمر راست کند و اوضاع خوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد. البته تیم قطری از بهترین بازیکن‌های آسیا در ۲ سال اخیر یعنی عبدالکریم حسن و اکرم عفیف بهره می‌برد.

شانس بیشتر العین نسبت به الزوراء و بنیادکار
تیم سوم امارات در حالی باید به‌مصاف برنده الزوراء و بنیادکار برود که فصل پیش آمار خوبی نداشت و به رده چهارم این کشور رسید. نماینده عراق یعنی الزوراء به‌دلیل تعطیلی لیگ عراق از شرایط بازی دور است. همچنین بنیادکار فصل گذشته سال خوبی را پشت‌سر نگذاشت و در رده سوم قرار گرفت تا به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

کار راحت آبی‌ها در آسیا
تیم فوتبال استقلال می‌تواند در صورت موفقیت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به گروه A لیگ قهرمانان آسیا صعود کند که با حضور الشرطه عراق و الوحده امارات، یکی از گروه‌های آسان فصل۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا تلقی می‌شود.

الوحده امارات؛ با تحربه، اما بی‌ادعا
تیم اماراتی یکی از سهمیه‌های قدیمی و پای‌ثابت امارات در چند سال اخیر لیگ قهرمانان آسیا بوده، اما هیچ‌وقت نتوانسته است سروشکل یک مدعی را به خود بگیرد و بتواند برای سایر حریفان دردسرساز شود.

الشرطه عراق؛ قهرمان خواب
تیم دوازدهم لیگ عراق، حریف مناسبی برای استقلال در صورت صعود به مرحله گروهی به حساب می‌آید. قهرمان فصل قبل عراق در ۳ بازی این فصلش، یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده است و با تعطیلی این لیگ، بازیکنانش از مرز آمادگی فاصله گرفته‌اند.

الاهلی عربستان؛ مدعی در سایه
الاهلی که ابتدای فصل برانکو را روی نیمکت خود دید، لیگ عربستان را خوب آغاز نکرد و با اخراج مربی کروات، حالا این تیم به روز‌های اوج خود بازگشته است و با ۲۰امتیاز در رده سوم قرار دارد و فقط تفاضل گل باعث شده است تا النصر و الهلال بالاتر از این تیم قرار بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->