مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

در مجمع عمومی شرکت پدیده چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۳۳۷۰
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
در مجمع عمومی شرکت پدیده چه گذشت؟
۵ سال و ۳ روز بعد از آخرین مجمع عمومی پدیده دوباره مجمع عمومی این شرکت صبح ۱۰ دی ماه برگزار شد اما به حد نصاب حضور حداقل ۵۰.۵ درصد سهام‌داران نرسید.

به گزارش شهرآرا نیوز، در مجمع عمومی امروز شرکت پدیده بیش از ۱۷۰۰ نفر از سهامداران حضور داشتند اما این افراد تنها ۷.۳ درصد از سهام شرکت را در اختیار داشتند.
بر اساس ماده ۸۷قانون تجارت و با توجه به حدنصاب نرسیدن تعداد سهام حاضرین، مجمع عمومی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگردی پدیده شاندیز به دور دوم موکول شد.
در این جلسه مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز از اختصاص سهام‌جبرانی پدیده به تمامی افرادی که از ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۵ تاکنون سهامدار پدیده هستند خبر داد.
بر این اساس هرکسی که سهام شرکت ابنیه را در اختیار داشته است به ازاء هر ۱۰۰۰ سهم شرکت ابنیه ۹۴۳ سهم از شرکت توسعه را به عنوان سهام جبرانی با قیمت ۸۶۹۷ تومان دریافت کرده و در پرتفوی بورسی سهامداران واجد شرایط این میزان سهام با قید یاد شده نشسته است.
نیما مولایی سرپرست شرکت پشتیبانی سهام پدیده شاندیز در این جلسه گفت: آینده روشنی در انتظار شرکت پدیده شاندیز است. ارزش‌گذاری‌ شرکت پدیده به روز نیست. افزایش نرخ ارز و چند موج تورمی در قیمت فعلی و ارزش سهام شرکت پدیده لحاظ نشده است.
بعد از برگزاری مجمع عمومی دوم نماد شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز (گتوشا) و درج صورت جلسه مجمع در سامانه کدال، نماد این شرکت با اجازه کمیته پذیرش فرابورس بازگشایی می‌شود و امکان داد و ستد آن فراهم خواهد شد.
شرکت ابنیه بعد از شرکت توسعه فرآیند ورودش به بورس آغاز خواهد شد و در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه خواهد شد.
علی کریمی قدوسی مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز اعلام کرد: تمام تلاش‌مان بر این است که بازگشایی نماد پدیده در بورس و امکان معاملات برخط آن تا پایان سال جاری فراهم شود. تا پیش از ورود به بورس فعالیت سامانه سناپ ادامه خواهد داشت تا حقوق سهامداران تضییع نشود.
عدم شرکت بانک‌ها در مجمع عمومی پدیده به خاطر محدودیت‌هایی است که قانون برای بنگاه‌داری بانک‌ها وضع کرده است. این موضوع در جلسه سران سه قوه حل خواهد شد و شرکت پدیده از این قاعده مستثنی می‌شود تا موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک صادرات بتوانند در مجمع عمومی بعد حضور یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->