نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بیانیه باشگاه شهرخودرو/ دریغ از یک تماس از داخل استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۶۲۸
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
بیانیه باشگاه شهرخودرو/ دریغ از یک تماس از داخل استان خراسان رضوی
باشگاه شهرخودرو در رابطه با فسخ قرارداد با یحیی گل‌محمدی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 

باسمه تعالی
هواداران پرشور و عزیز باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان
سلام
«در روزهایی که بی‌مهری‌های زیادی به یکی از ارزنده‌ترین سرمایه‌های ملی فوتبال ایران شده بود، دست در دست یحیی گل‌محمدی گذاشتیم و با او یاعلی گفتیم. شهرخودرو خراسان با یحیی دوست‌داشتنی موفق شد تا برای اولین بار آسیا را برای فوتبال خراسان فتح کند و از این باب نه تنها باشگاه بزرگ شهرخودرو که فوتبال استان پهناور خراسان مدیون زحمات اوست.

در ابتدای فصل جاری با مطالبه شما هواداران عزیز با یحیی گل‌محمدی قراردادی دوساله منعقد شد و با وجود درخواست پرسپولیس و تیم‌ملی امید در ابتدای فصل، به جهت تدارک تیمی قدرتمند و متناسب با شان فوتبال خراسان در لیگ برتر و آسیا ایشان را در مشهد حفظ کردیم و نیم‌فصلی قابل قبولی را هم کنار هم گذراندیم.

در پایان دور رفت لیگ برتر نوزدهم و در حالی که با خبر هستید، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی سرمربی خارجی خود مجددا خواستار جذب سرمربی شهرخودرو برای هدایت پرسپولیس شد که البته پاسخ ما بازهم منفی بود ، اما دوباره تماس ها شروع شد و همه برای این انتقال ،در این برهه حساس با باشگاه ما تماس گرفتند تا رضایت نامه گل‌محمدی را بدهیم ، اما دریغ از یک تماس از داخل استان خراسان رضوی!

به خواست هواداران و پایبندی به برنامه‌های بزرگی که در شهرخودرو داریم تا جایی که زورمان رسید، پای سرمربی‌مان ایستادیم و تمام راه‌ها را نیز به تنهایی طی کردیم اما در نهایت نشد که نشد و مجبور شدیم رضایت نامه سرمربی تیم‌مان را برای هدایت پرسپولیس امضاء کنیم.

با همه این شرایط اما حالا دیگر باید خودمان را برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و بازیهای آسیایی آماده کنیم و زمانی برای از دست دادن همین فرصت اندک نداریم . اکنون به پشتوانه هواداران عزیز خود در سراسر خراسان بزرگ به دنبال روزهای خوبی هستیم که قطعا حمایت شما آن را رقم خواهد زد. در این مسیر با استفاده از پتانسیل های استان پهناور خراسان، دست در دست هم، می‌رویم برای تداوم موفقیت در سایه وحدت و با عنایت امام رضا(علیه السلام)، انشاالله.»

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->