سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال ۳۵۱فقره تصادف منجر به جرح طی ۲۴ساعت گذشته در مشهد | ۴۷مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند (۷ فروردین ۱۴۰۳) جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی هوای مشهد پاک شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شهرداری مشهد نیاز به بازنگری دارد + فیلم واحد‌های اقامتی مشهد از نیمه اسفند تاکنون ۳۹ درصد اشغال شده است (۶ فروردین ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۵۰هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائر در مشهد
سرخط خبرها
انتقاد شدید امام جمعه مشهد از حرکت سفیر انگلیس؛

آیت الله علم الهدی: سریعا اخراجش کنید

  • کد خبر: ۱۴۷۴۲
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
آیت الله علم الهدی: سریعا اخراجش کنید
امام جمعه مشهد با انتقاد از حرکت سفیر انگلیس گفت: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست چرا که گر این عنصر ناپاک دست نیرو‌های خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود.
به گزارش شهرآرا نیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در پایان راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از جبهه مقاومت و ابراز همدردی با شهدای سانحه سقوط هواپیما با بیان این خبر اظهار داشت: این راهپیمایی در خط حمایت از ولایت و رزمندگان اسلام و ادامه انتقام سخت بود؛ خداوند می‌فرماید ما شما را با ترس و دلهره و بحران و فشار‌های اقتصادی دشمن آزمایش می‌کنیم.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این‌ها مواد آزمایشی هستند و در نهایت پیروز در این عرصه افراد مقاوم هستند و خداوند به صابران بشارت داده است؛ صبر به معنای مقاومت آمده است و کسانی که مقاومت کنند از عهده امتحان درست برمی‌آیند و کسانی که مقاومت نکنند سرنوشتشان مجهول و نامعلوم است.
شهادت تضمین کننده حیات ابدی است
آیت الله علم‌الهدی عنوان کرد: کسانی که در خط بندگی و عبودیت قدم برمی‌دارند و به درجه رفیع شهادت می‌رسند به زندگی و حیات ابدی نائل خواهند شد؛ دسته دیگری که به شهادت نمی‌رسند دسته در عرصه آزمایش و امتحان هستند؛ وقتی سفره شهادت گسترده شود و عناصری در عرصه شهادت به نقطه اوج سعادت برسند هر کس نتواند پرواز کند این وارد عرصه آزمایش و امتحان می‌شود.
وی بیان کرد: این دو عرصه را در یک پهنه دو هفته‌ای در کشور خود لمس کردیم؛ یک نابغه جهاد که تمام عمرش مصروف مقابله با دشمنان خدا شده بود و دارای استعداد قوی بود و تا حد استیصال دشمنان را پیش برد پرواز خود را انجام داد و به اوج عرصه جهاد یعنی شهادت نائل شد.

شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است؛ ما نتوانستیم با او پرواز کنیم و در اوج سعادت قرار گیریم و ما که ماندیم در عرصه آزمایش هستیم؛ شما در عرصه آزمایش و امتحان هستید؛ شما چقدر این مسیر را ادامه می‌دهید و تا کجا می‌روید؟
آیت الله علم الهدی گفت: عزیزانی و ثمراتی از دست می‌روند که ۱۴۴ عزیز روشن اندیش و در حد نبوغ هستند که برخی از این عزیزان در اوج انقلابی در خط مقابله با استکبار بودند و با از بین رفتن این‌ها شما آزمایش می‌شوید. این یک امتحان است؛ عرصه آزمایش و ابتلا در مقابل نعمت قدرت و پیروزی و ولایت باز است.
انقلاب ما یک انقلاب ارزشی و دینی و اسلامی است
وی با اشاره به اینکه با از دست دادن عده‌ای عزیز باید دید ما چگونه برخورد می‌کنیم تصریح کرد: این سانحه یک عرصه آزمایش برای ما بود در برابر اوج‌گیری و پروازی که شهید حاج قاسم سلیمانی به آن نائل شد؛ انقلاب ما یک انقلاب ارزشی و دینی و اسلامی است و مردم ما از روز نخست جان دادند و سینه را در مقابل نظام ستمشاهی و عوامل استکباری گرفتند و با دست خالی به استقبال گلوله رفتند و پیروزی خون بر شمشیر رقم خورد.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: این انقلاب به یک جریان تعلق ندارد و به یک دار و دسته و یک قدرت خاص تعلق ندارد؛ انقلاب مال دین و اسلام است؛ ۴۰ سال بر عمر توانمند این انقلاب رفت و خون نثار شد و همه برای دین و اسلام بود؛ مسئله قدرت مطرح نیست؛ انقلاب یک انقلاب ارزشی و دینی است و اصول انقلاب اهمیت بالایی ندارد و مصلحت‌های مقطعی را فدای اصول ارزشی خود نمی‌کنیم و یکی از اصول شفافیت با مردم است، زیرا صاحب انقلاب مردم هستند.

اصل انقلاب ما صداقت با مردم است
آیت الله علم‌الهدی تاکید کرد: این مردم در راه امام زمان (عج) پای این انقلاب جان دادند و یک اصل انقلاب ما صداقت با مردم است و باید در همواره موارد با مردم شفاف باشیم و اگر حفظ این اصل در عرصه بین‌الملل برای ما هزینه دارد باید هزینه‌اش را بدهیم و خرجش را بدهیم.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: از زمانی که این مسئله مشخص شد بحث و بررسی صورت گرفت و عزیزان نظامی ما نشستند و بررسی کردند؛ ۴۸ ساعت روی این مسئله فکر شد؛ مقام ولایت که ولایت الهیه دارد فرمودند ما با مردم صداقت داریم و انقلاب و نظام مال مردم است و دفاع شما نیز در راه اراده مردم است و آنچه رخ می‌دهد مربوط به مردم است و مردم باید مطلع شوند.
آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: مقام معظم رهبری محکم ایستادند و فرمودند نباید صداقت با مردم را بهم بزنیم؛ آن وقت یک عده ستون پنجم دشمن با مدیریت سفیر ناپاک انگلیس می‌خواهند اصول ما را بهم بزنند و ما بایستیم و تماشا کنیم؟ هنوز هفت روز از شهادت شهید سلیمانی نگذشته؛ در شهری که ۱۵ کیلومتر تشییع پیکر شهید سلیمانی بوده عکس ایشان پاره شود و ما زنده باشیم و نفس بکشیم؟
وی گفت: آمریکا هنوز قضیه «عین‌الاسد» را انکار می‌کند، اما در مقابل رهبر ما می‌فرمایند به مردم بگوئید این سانحه هواپیمایی رخ داده است؛ این دو را با یکدیگر مقایسه کنید؛ رهبر یک نظام شفاف با مردم حرفی بزند که برای او در عرصه بین‌المللی هزینه دارد، اما به خاطر مردم این هزینه را می‌پذیرد.
وی ادامه داد: مسئولان نظام و امنیتی و قضایی بدانند شرایط این کشور جنگی است؛ ۱۳ موشک زدیم؛ ۷۰ سال کسی به آمریکا نگفته بالای چشمت ابروست و بعد از جنگ جهانی دوم برخورد رزمندگان ما با آمریکا بی‌سابقه بود. کسانی که با دشمن همدست شوند «ستون پنجم» دشمن هستند و این‌ها باید محاکمه صحرایی شوند و در هر جنگی این وضعیت برقرار است.

سفیر انگلیس باید تکه تکه شود
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: این‌هایی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد نشدند ستون پنجم هستند؛ در همه دنیا با ستون پنجم دشمن چه می‌کنند اصل انقلاب ما صداقت با مردم است بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود. انگلستان باید ممنون عناصر امنیتی ما باشد؛ اگر این عنصر ناپاک دست نیرو‌های خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود؛ او ستون پنجم دشمن ماست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: آمریکایی‌ها که در پی تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش در ایران و عراق غافلگیر شده‌اند به دنبال جنگ روانی برای القای بی‌اعتمادی نسبت به جبهه مقاومت هستند.
 
آمریکایی‌ها از مراسم تشییع غافلگیر شدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: آمریکایی‌ها که در پی تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش در ایران و عراق غافلگیر شده‌اند به دنبال جنگ روانی برای القای بی‌اعتمادی نسبت به جبهه مقاومت هستند.

حسن جعفری افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در ایران و عراق و شرکت گسترده مردم در راهپیمایی امروز مشهد نشان داد ملت همچنان از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند و این حضور تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: اقدام شرورانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان وی موج بسیار عظیمی در ایران و کشور‌های همسایه ایجاد کرد که منجر به خروج مفتضحانه نیرو‌های آمریکایی از منطقه خواهد شد.


 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->