حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی از ترکیب جدید تیمش رونمایی کرد

  • کد خبر: ۱۴۸۲۵
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
فرهاد مجیدی از ترکیب جدید تیمش رونمایی کرد
سرمربی جدید آبی‌ها دیروز در یک بازی دوستانه تیمش را با همان سیستمی به میدان فرستاد که پیش‌از‌این سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان آن را در این تیم اجرا می‌کرد.
فرهاد مجیدی از ترکیب جدید تیمش رونمایی کرد. سرمربی جدید آبی‌ها که بعد از فسخ پرسروصدای قرارداد استراماچونی روی نیمکت این تیم نشسته بود، دیروز در یک بازی دوستانه تیمش را با همان سیستمی به میدان فرستاد که پیش‌از‌این سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان آن را در این تیم اجرا می‌کرد. بعد از انتخاب مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال این سؤال به وجود آمد که او قرار است از چه سیستمی در تیمش استفاده کند؟ استراماچونی در نیم‌فصل اول تیمش را با سیستم ۲-۵-۳ به زمین می‌فرستاد و این تیم با این سیستم بازی‌های زیبا و جذابی را به نمایش می‌گذاشت. مجیدی در بازی دیروز تیمش هم از همین سیستم استفاده کرد که اتفاقا با یک نتیجه پرگل به پیروزی رسید. نکته جالب بازی دیروز آبی‌پوشان، گل‌زنی ارسلان مطهری، خرید جدید استقلال و همچنین دبل مرتضی تبریزی و علی دشتی بود که این ۲ بازیکن هم در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی تا جلوی درِ خروجی باشگاه رفتند، ولی درنهایت با تصمیم فرهاد مجیدی در این تیم ماندنی شدند. شیخ دیاباته هم که از چند روز پیش در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شده است، یک گل برای این تیم به ثمر رساند تا خیال فرهاد مجیدی از خط حمله تیمش برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر راحت شود.

لغو بازی با فولاد و شروع یک بهمن سنگین برای استقلال
بازی جمعه هفته جاری فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به تعویق افتاد. زمان برگزاری این دیدار که به‌دلیل حضور بازیکنان این ۲ باشگاه در تیم فوتبال امید ایران برای رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو مورد انتقاد هردوطرف بود، سرانجام بعد از چالش با سازمان لیگ عقب افتاد. این اتفاق درحالی رخ داد که ماه آینده یکی از شلوغ‌ترین برنامه‌های استقلال است. این تیم باید ۶ مصاف سنگین را در بهمن برگزار کند که ۴ دیدار آن بین‌المللی (لیگ قهرمانان آسیا) و یکی از داخلی‌هایش، شهرآورد است!

۲ بهمن؛ پلی‌آف اول
استقلال در ابتدا باید در دومین روز از دومین‌ماه زمستان در تهران میزبان برنده مصاف الفیصلی امارات و الکویت کویت باشد. این دیدار حکم راهیابی به دور بعد پلی‌آف را دارد و قطعا هر تیمی به تهران بیاید، با جان و دل برای صعود تلاش می‌کند و به‌نوعی یک دیدار حذفی خطرناک برای استقلال محسوب می‌شود.

۸ بهمن؛ پلی‌آف دوم
در سوی دیگر این جدال برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ قهرمانان۲۰۲۰ الریان قطر با یکی‌دو جین ستاره بین‌المللی منتظر است تا برنده دیدار شماره۲ پلی‌آف مشخص شود. درواقع استقلال در صورت پیروزی در بازی با برنده الفیصلی و الکویت، باید راهی دوحه قطر شود و یک دیدار سخت‌تر از قبل را برای رسیدن به گروه A این مسابقات برگزار کند.

۱۲ بهمن؛ بازی با سرسخت‎ها
نفت مسجدسلیمان که کمترین تعداد باخت در جدول رده‌بندی با یک شکست را در کارنامه لیگ نوزدهم دارد، باید ۶ روز پس از بازی پلی‌آف دوم در تهران میهمان استقلال باشد. بازگشت استقلال به لیگ با فرهاد مجیدی که قطعا نتایج ۲ دیدار قبلی در شرایط روحی‌روانی بازیکنانش نقش مهمی ایفا می‌کند.

۱۷ بهمن؛ مهم‌ترین شهرآورد فصل
۵ روز پس از میزبانی نفت، استقلال باید خودش را برای دیدار با پرسپولیس مهیا کند؛ مسابقه‌ای که به اعتقاد بسیاری، مهم‌ترین دیدار هر ۲ تیم در طول فصل محسوب می‌شود، مصافی که نتیجه‌اش تا مدت‌ها در ذهن همه هواداران می‌ماند. استقلال دیدار رفت را با گل‌به‌خودی سیدحسین حسینی باخت و فرهاد مجیدی فرصت و انگیزه‌های زیادی برای برتری مقابل پرسپولیس و پاک‌کردن خاطره آن بازی دارد. البته تیم یحیی گل‌محمدی هم قطعا سرشار از انگیزه است.

۲۱ بهمن؛ ورود به لیگ قهرمانان
با این فرضیه که استقلال از هر ۲ دیدار پلی‌آفش به سلامت عبور کند، این تیم باید ۴ روز پس از شهرآورد در تهران، میزبان اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیایی‌اش در فصل۲۰۲۰ باشد. مسابقه مقابل الشرطه عراق که بی‌گمان یک دیدار سنگین را برای آبی‌هایی که از شهرآورد بیرون آمده‌اند، رقم می‌زند.

۲۸ بهمن؛ سفر به خارج
استقلال در گروه آسیایی‌اش در دومین دیدار باید با برنده مسابقه پلی‌آف شماره۴ دیدار کند؛ دیداری که قطعا بیرون از تهران و در خانه تیم صعودکرده به مرحله گروهی است. یک بازی دیگر که تعداد مسابقات بین‌المللی این تیم طی یک ماه را به عدد۴ می‌رساند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->