همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها!
سرخط خبرها
با حکم رهبر انقلاب؛

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام‌ جمعه یاسوج شد

  • کد خبر: ۱۴۹۰۸
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام‌ جمعه یاسوج شد
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی را به‌ عنوان نماینده ولی‌ فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی را به‌عنوان نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام سیّدنصیر حسینی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ملک‌حسینی دام‌بقائه از نمایندگی ولیّ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا نموده‌اند جنابعالی را به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ی یاسوج منصوب می‌کنم.

ارزشهای دینی و انقلابی اقوام غیور و پاک‌سرشت آن استان و خدمات آنان به نهضت اسلامی از دوران پیش از پیروزی انقلاب و سپس حضور آنان در صحنه‌های حساس انقلابی و اجتماعی و سیاسی در همه‌ی دوران پس از انقلاب فراموش‌نشدنی است. توصیه‌ی مؤکد اینجانب حضور مردمی و ارتباط صمیمی جنابعالی با همه‌ی قشرهای مردم و رابطه‌ی گرم و پدرانه با جوانان و نونهالان آن منطقه است. تبیین و هدایت دینی و سیاسی در خطبه‌های بلیغ نمازجمعه توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

لازم میدانم از خدمات و زحمات جناب آقای ملک‌حسینی و نیز جناب حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ی پیشین یاسوج تشکر کنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۴ دی ۱۳۹۸

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->