آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس

  • کد خبر: ۱۴۹۰۹
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس
رسول خادم، کمیل قاسمی، حسن رحیمی و احسان لشکری با چهره‌های پوشیده به کمک مردم سیل زده سیستان‌و‌بلوچستان رفتند.
به گزارش شهرآرانیوز، رسول خادم، رییس پیشین فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک، ۲ طلا و یک نقره جهان، طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۵ طلای آسیا،  کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک، نقره جهان و طلا و نقره آسیا، حسن رحیمی دارنده مدال‌های برنز المپیک، طلا، نقره و ۲ برنز جهان، طلا و نقره جوانان جهان، طلا و برنز بزرگسالان آسیا و طلای جوانان آسیا و احسان لشگری دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک و ۴ طلای آسیا، هم‌چون ماه‌های گذشته که در قالب موسسه خیریه امام علی (ع) با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مشغول خدمت‌رسانی به روستا‌های محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و ... بوده‌اند، این‌بار نیز از همان ابتدای وقوع سیل ویرانگر در سیستان و بلوچستان به کمک مردم شتافتند و مشغول خدمت‌رسانی در روستا‌های سیل‌زده هستند.
 
 
حضور رسول خادم، کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس


بر خلاف برخی قهرمانان مدعی، قهرمانان بی‌ادعای کشتی در کنار مردم و در سیستان و بلوچستان بسر می‌برند تا در حد توان‌شان از درد و آلام مردم محروم این دیار که اندک دارایی‌شان را نیز سیل با خود برده است، بکاهند و یاری‌گرشان باشند.

این قهرمانان کشتی تاکنون مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان با حمایت‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان جمع آوری کرده‌اند که این مبلغ صرف تامین مواد غذایی، بهداشتی و .. مورد نیاز برای روستاییان سیل زده شده است. حجم و گستره ویرانی‌های سیل به حدی است که بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند.
 
منیع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->