فعلا آب بنوشید!

  • کد خبر: ۱۵۵۳
  • ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۲
فعلا آب بنوشید!
حجه الاسلام زائری - کارشناس مسائل فرهنگی

رهایی از مشکلات به کمک داستان

به عبارت دیگر بعد از این لازم نیست مسئولان محترم را به زحمت بیندازید و حل مشکلات را از آن‌ها مطالبه کنید، بلکه هر وقت مشکلی داشتید، از داستان کمک بگیرید!
اگر بیکار شدید، داستان بخوانید. اگر بدهکار شدید، داستان بخوانید. اگر سروکارتان به بیمارستان افتاد، داستان بخوانید. اگر بی‌پول شدید، داستان بخوانید. اگر هم باور نمی‌کنید، از کسانی بپرسید که سال‌ها مشکلات را با شعر و داستان حل کرده‌اند و بازهم در صحت و سلامت، مسئولیت‌های بالاتر به آن‌ها سپرده شده است.


خالقان وحشت گردهم می‌آیند
اشتباه نکنید؛ این خبر مربوط به تجمع صاحب خانه‌ها نیست! بلکه تیتر خبری از سینمای جهان است که از جشنواره فیلم‌های وحشتناک خبر داده است.


تهران 10سال دیگر بی‌آب می‌شود

به‌عبارت دیگر شهروندان محترم تهرانی اگر الآن بی‌نان هستند، لااقل قدر آب را بدانند که تا 10سال دیگر می‌توانند آن را نوش‌جان کنند! خلاصه اگر نان ندارید، آبتان را بنوشید.


دولت از همکاری با دانشگاه‌ها در شرایط تحریم، استقبال می‌کند

به‌عبارت دیگر اگر شرایط طبیعی بود و مشکلی وجود نداشت و همه‌چیز سرجایش بود که آن وقت کاری به دانشگاه‌ها نداشتیم! وقتی همکاری لازم است که آدم گرفتار می‌شود و تازه یادش می‌افتد که ارتباط و تعامل و مشارکت و دیالوگ و تعاون و... ارزش دارد.


هرج‌ومرج در بازار حیوانات خانگی!


انگار راست گفته‌اند که به هرجا که روی، آسمان همین رنگ است. بازار آدم‌ها هرج‌ومرج، بازار حیوانات خانگی هم هرج‌ومرج؟ پس کدام بازار ثبات و آرامش دارد؟ ای روزگار!


ماهانه 5میلیون تومان بدهید تا خانه‌دار شوید

واقعا کسی که گرفتار دربه‌دری و اجاره‌نشینی است، می‌تواند ماهی 5میلیون تومان قسط بدهد؟ خب، اگر کسی توان پرداخت چنین اقساط ماهانه‌ای را داشته باشد، چه نیازی به منت و دردسر دریافت وام‌های عجیب‌وغریب خواهد داشت؟ به نظر می‌رسد این جملات برخی مسئولان غیر از اینکه برای نویسنده این ستون سوژه‌ای فراهم کند، خاصیت دیگری ندارد! بدین وسیله از مسئولان محترم تشکر می‌کنیم و سلامت و توفیق آنان را از پروردگار متعال مسئلت می‌نماییم.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->