۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟ بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
سرخط خبرها

بخشش ۲ قاتل در گلستان به احترام ایام فاطمیه

  • کد خبر: ۱۵۵۹۲
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
بخشش ۲ قاتل در گلستان به احترام ایام فاطمیه
خانواده ۲ جوان گلستانی که فرزندانشان ۵ سال قبل در حوادثی جداگانه به قتل رسیده بودند، قاتلان را پای چوبه دار و به حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بخشیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس شورای حل اختلاف گلستان روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در یکی از این حوادث، فردی که ۵ سال قبل ۳۳ ساله بود در مراسم عروسی پس از یک دعوای لفظی، دوست ۳۲ ساله خود را به قتل رساند.

 

احمد جعفری اظهار داشت: با قطعی شدن حکم قصاص، اعضای شورای حل اختلاف شعبه صلحی ویژه زندان گرگان در چند مرحله از معتمدان و ریش‌سفیدان محلی برای میانجیگری دعوت کردند، اما خانواده مقتول حاضر به بخشش قاتل نشدند.

 

وی ادامه داد: در روز اجرای حکم قصاص پادرمیانی‌ها نتیجه داد و خانواده مقتول به حرمت ایام فاطمیه طناب دار را از گردن قاتل فرزندشان برداشته و او را بخشیدند.

 

رییس شورای حل اختلاف گلستان افزود: دومین پرونده هم مربوط به فردی است که سال ۹۳ به دنبال اختلافات خانوادگی و مصرف مواد مخدر روان گردان، همسرش را به قتل رسانده بود.

 

جعفری ادامه داد: پس از گذشت ۵ سال از آن اتفاق، اعضای شعبه سازش ویژه قتل و زندان گرگان برای بررسی سراغ این پرونده رفتند و با مشاهده آثار ندامت و اصلاح قاتل با خانواده مقتول دیدار و برای بخشش با آنان گفتگو کردند که سرانجام خانواده مقتول از حق شرعی و قانونی خود گذشته و دامادشان را بخشیدند.

 

با بخشش این دو نفر تعداد کسانی که از ابتدای امسال در گلستان از قصاص نجات یافتند به ۱۲ تن رسید.

 

رییس شورای حل اختلاف گلستان تاکید کرد که اعضای شورا در پرونده افراد شروری که یقین دارند آزادی او سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می‌شود برای صلح و سازش اقدام نمی‌کنند.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->