حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برای شهرخودرو گروه مرگ معنا ندارد

  • کد خبر: ۱۷۵۷۴
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
برای شهرخودرو گروه مرگ معنا ندارد
مهاجم تیم شهرخودرو می‌گوید از بودن دوباره در مشهد خوشحال است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از پایان هفته نوزدهم لیگ برتر چهار نماینده ایران آماده بازی نخست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می شوند. در کنار استقلال تیم شهر خودرو هم توانست با اقتدار به این مرحله برسد و در یک بازی و جدال سخت با السیلسیه حکم حضور در بین تیم های این مرحله را بگیرد. با این حال قرار گرفتن در یک گروه سخت با سه تیم قدرتمند نشان می دهد که شاگردان سرآسیابی کار دشواری در این گروه که به گروه مرگ موسوم شده دارند. در این خصوص شهرخودرو برای تقویت خود برای حضور در این رقابت ها اقدام به جذب بازیکنان باتجربه ای در نیم فصل کرد که یکی از آن ها محمد قاضی است که بارها تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و روزهای خوشی را با ذوب آهن در این رقابت ها تجربه کرد.

با همه کارشکنی هایی که AFC برای نمایندگان ایران در آسیا انجام داد استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف خیلی قدرتمند ظاهر شدند.

این مساله یک اتفاق خوب بود و خوشبختانه شهرخودرو عملکرد فوق العاده ای برای رسیدن به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشت. برای بازی با نماینده بحرینی خیلی دیر شهرخودرو به شارجه رفت ولی توانست دو بر یک این تیم را شکست دهد و بعد هم به سختی به قطر رفت و توانست از سد السلیسیه بگذرد.

بعد این دو برد هم که شهرخودرو در گروه مرگ قرار گرفت و کارش برای صعود خیلی دشوار شد. اوضاع را چطور می بینی؟

بعد از شکست السلسیه در ضربات پنالتی در یک بازی دشوار شهر خودرو همان طور که گفتید در یکی از سخت ترین گروه های این فصل لیگ قهرمانان قرار گرفت. الاهلی امارات، پاختاکور ازبکستان و الهلال که مدافع عنوان قهرمانی است همه از تیم های خوب هستند

تجربه و روزهای خوبی که با ذوب آهن در آسیا داشته ای نشان می دهد که شهرخودرو یا همان پدیده سابق خیلی هوشمندانه اقدام به جذب تو کرده است و اصلا چه شد که دوباره این تیم را انتخاب کردی؟

من دو پیشنهاد دیگر هم داشتم اما شهرخودرو را به این دلیل انتخاب کردم چون قبلا اینجا بودم و روزهای خیلی خوبی داشتم. حس و حالم این بود که بتوانم شرایط خوبی را برای خودم و تیم رقم بزنم. با آقای سرآسیایی صحبت کردم و ایشان خواستند که به این تیم بیایم و من هم قبول کردم. من می دانستم شهرخودرو بازی های آسیایی دارد و باشگاه هم می خواست شرایطی داشته باشد که در لیگ و آسیا موفق باشد. تصمیم گرفتم به مشهد بروم و شرایط جدیدی را تجربه کنم و می دانم در کنار همدیگر می توانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

در مورد جدایی ات از نساجی بگو که روزهای آخر نکات مهمی را در مورد شرایط این تیم گفتی. حالا هم جدیدا مهاجری نتیجه نگرفتن های خودش را گردن یکسری دیگر از بازیکنان انداخته و آن ها را بیرون گذاشت؟

اگر هواداران نساجی و آن همه لطف و محبتی که به من داشتند را کنار بگذاریم و همیشه مدیون آن ها هستم در این تیم اصلا شرایط خوب نبود و اتفاقات بدی برای من رخ داد. حرف برای گفتن زیاد است که به نوعی یک برگشت به گذشته به حساب می آید. با این حال قطعا برخی مسائل را خواهم گفت تا هواداران نساجی در جریان قرار بگیرند.

به نظرت چرا فولاد را نتوانستید ببرید آن هم در مسابقه ای که کمتر کسی با نتایج خوب شهرخودرو فکر می کرد این نتیجه را واگذار کند؟

باخت برابر فولاد یک اتفاق بود. در این بازی دو اشتباه از سمت ما رخ داد و به خاطر این نتوانستیم ببریم در غیراینصورت هرگز نمی باختیم. اما فوتبال است و این اتفاقات رخ می دهد. ما آن بازی را فراموش کردیم و حقمان باخت نبود.در حال حاضر تمام تمرکزمان را برای بازی با الهلال گذاشته ایم و با روحیه ای که کل تیم دارد دنبال یک نتیجه خوب هستیم.

به نظرت با رفتن یحیی و سپردن کار به سرآسیابی او می تواند با شهر خودرو در لیگ و آسیا موفق باشد؟

سرآسیایی یک مربی جوان و با برنامه است و تمام تلاشش را می کند تیم شرایط خوبی پیدا کند. ما به او در این راه کمک می کنیم و می خواهیم کنارش باشیم. بازیکنان باتجربه می توانند به تیم کمک کنند تا او هم بتواند نتایج خیلی خوبی بگیرد. مطمئن هستم این اتفاق می افتد.مهمترین موضوع برای موفقیت یک تیم همدلی است که شهرخودرو به این مهم رسیده است.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->