سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

سلفی راننده خوش شانس با زیدان+عکس

  • کد خبر: ۱۷۶۵۳
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
سلفی راننده خوش شانس با زیدان+عکس
راننده خوش شانس، با زین الدین زیدان که با او تصادف کرده بود سلفی گرفته است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تصادف کردن در حالت عادی اتفاقی تلخ و دشوار محسوب می‌شود، اما ایگناسیو فرناندز با زین الدین زیدان تصادف کرده و این اتفاق خاطره شیرینی را برایش خلق کرده است. روز شنبه خودروی ایگناسیو فرناندز دچار مشکل شده بود و هنگامیکه او برای تعمیر ماشین خود پیاده شده بود، ماشین دیگری از پشت با او برخورد است که راننده این خودرو، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بود.

ایگناسیو فرناندز در مورد این حادثه گفت: “به محض اینکه زیدان را دیدم او را شناختم و به زیدان گفتم‌ای کاش شما را در شرایط دیگری ملاقات می‌کردم، اما حالا نیز بد نشده است. ”

برای جلوگیری از عدم حضور رسانه‌ها در محل حادثه که در نزدیکی کمپ تمرینی باشگاه رئال مادرید بوده، ایگناسیو فرناندز به زیدان پیشنهاد می‌دهد بیمه اش را بعدا برای تعمیر خودروی او ارائه دهد. اما در این میان ایگناسیو فرناندز خواسته‌ای از سرمربی فرانسوی دارد.

فرناندز گفت: “از زیدان خواستم با هم سلفی بگیریم، زیرا بعد‌ها کسی باور نمی‌کند شما با خودروی من تصادف کرده ای. زیدان نیز رفتاری مهربانانه داشت، کلاهش را از سر برداشت و ما عکس گرفتیم. ”

در ادامه وکیل زیدان با ایگناسیو تماس گرفته و از طرف زیزو از او تشکر کرده، زیرا سرمربی فرانسوی عجله داشته و از اینکه ایگناسیو او را برای گرفتن امضا، لباس یا بلیط معطل نکرده از آن مرد تشکر کرده است.
 
سلفی راننده خوش شانس با زیدان+عکس
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->