۹ کشته و یک مصدوم در تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۶ تبعه چینی در معادن سنگ‌آهن سنگان خواف شاغل هستند/قرنطینه تمام شد

  • کد خبر: ۱۷۶۸۹
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
۶ تبعه چینی در معادن سنگ‌آهن سنگان خواف شاغل هستند/قرنطینه تمام شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: ۶ تبعه چینی در معادن سنگ‌آهن سنگان خواف شاغل هستند که فقط دو نفر اخیرا از کشورشان به خواف بازگشته اند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی افکار افزود: گرچه گفته می‌شود شهر محل زندگی این افراد در ۱۱۰۰ کیلومتری شهر ووهان مرکز شیوع بیماری کرونا قرار دارد اما در پی شیوع بیماری کرونا و حساسیت پیشگیری و مقابله با آن، دو نفر از کارکنان چینی از شرکت‌های صنعتی و معدنی معادن سنگ‌آهن سنگان که از چین وارد خواف شدند از 14 روز پیش در قرنطینه بهداشتی قرار گرفتند.



وی خاطرنشان کرد: کارکنان چینی شاغل در معادن سنگ‌آهن سنگان خواف، امروز 25 بهمن‌ماه از قرنطینه بهداشت و درمان خارج می‌شوند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: همه روزه تیم پزشکی با پالایش‌های بهداشتی، وضعیت سلامت چینی‌ها را رصد می‌کردند و خودم نیز بر کار قرنطینه نظارت داشتم.

 

افکار افزود: دمای بدن این افراد مرتب کنترل می‌شد و هم اینک با سپری شدن دوره کمون و قرنطینه، آن‌ها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به محل کارشان بروند و همچون افراد سالم، ارتباط روزمره خود با دیگران را از سر بگیرند.

 

وی یادآور شد: این افراد در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران نیز پایش شده بودند اما ما برای تسلط و اطمینان بیشتر، اقدام به انجام این مراقبت‌های ویژه کردیم.

 

افکار با بیان اینکه 30 درصد از معادن سنگ‌آهن کشور به منطقه سنگان خواف اختصاص دارد، گفت: ذخیره معادن سنگ‌آهن خواف بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تن است که با توجه به روباز بودن معدن و داشتن عیار خوب به عنوان یک قطب معدنی مهم در شرق کشور محسوب می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->