آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

ویژه‌برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) در حرم امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۱۷۶۹۰
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
ویژه‌برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) در حرم امام رضا (ع)
برنامه‌های جشن میلاد حضرت زهرا (س) از دیشب به صورت رسمی آغاز و با برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع تا یکشنبه، ۲۷ بهمن ماه، ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه از ایام شهادت حضرت زهرا(س) تا ولادت این بانوی بزرگوار ویژه ‌‎برنامه‌های متعددی هر روز در رواق امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، افزود: در این برنامه‌ها که قبل و بعد از نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، سخنرانان مطرح کشوری با محوریت سیره زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد خاطرنشان کرد: ویژه ‌برنامه شب ولادت این بانوی بزرگوار جمعه 25 بهمن ‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ شهادب مرادی و مداحی ابراهیم قانع، ابوالفضل مشکینی و سعید حدادیان و همخوانی گروه فدک‌الزهرا(س) در رواق امام خمینی(ره) همراه خواهد بود.

 

وی افزود: صوت و تصویر ویژه برنامه شب میلاد حضرت زهرا(س) به صورت گسترده از نمایشگرهای پهن پیکر و درگاه اینترنتی رضوی تی‌وی و رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

شریعتی‌نژاد گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ بانوان با عنوان «جشن مادرانه» تدارک دیده شده که این برنامه ساعت 9 صبح روز شنبه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در «جشن مادرانه» حجت الاسلام‌ حسینی قمی به ایراد سخنرانی، آقایان ابراهیم قانع، ابوالفضل مشکینی و سعید حدادیان به مدیحه‌سرایی و گروه فدک الزهرا(س) به سرودخوانی خواهند پرداخت.

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در شام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) حجت‌الاسلام پناهیان به ایراد سخنرانی و مداحان و ذاکران به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت، عنوان کرد: همزمان با رواق امام خمینی(ره) در دیگر رواق‌های حرم مطهر رضوی مراسم سخنرانی جشن میلاد دخت نبی اکرم(ص) دایر است.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا(س) ویژه خواهران بیان کرد: این ویژه برنامه با حضور کارشناسان دینی خواهر در رواق‌های حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) با موضوع عفاف و حجاب در سیره فاطمی و سیره تربیتی آن حضرت از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه برگزار می‌شود.

 

شریعتی‌نژاد گفت: ویژه زائران غیرایرانی نیز مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در شب و روز میلاد برگزار می‎شود.

 

وی خاطرنشان کرد: والدین محترم نیز می‌توانند کودکان عزیزشان را روز شنبه به واحد کبوترانه حرم مطهر رضوی ببرند تا در جشن روز میلاد حضرت زهرا(س) ویژه کودکان شرکت کنند.

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: برگزاری محفل قرآنی ویژه زائران و مجاوران، برپایی جلسات حلقه‌های معرفت و پرسمان دینی با موضوع سیره فاطمی و برگزاری مراسم قرائت ادعیه از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برپا خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->