ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از 18 فروردین آغاز می شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری نمایشگاه به برند سازی صنایع دستی کمک می‌کند

  • کد خبر: ۱۷۷۴۷
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
برگزاری نمایشگاه به برند سازی صنایع دستی کمک می‌کند
برای معرفی حوزه‌های گردشگری کشور و هنر صنایع‌دستی باید برند سازی کنیم که برگزاری نمایشگاه می‌تواند به این امر کمک کند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدخیاطیان معاون توسعه‌مدیریت وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه بازدید از غرفه‌های خراسان رضوی در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران با بیان این مطلب افزود: برای هر کاری، در هر حوزه‌ای، اعم از گردشگری و صنایع دستی نیاز به تبلیغ داریم تا بتوانیم مردم را با داشته‌های خود در این حوزه‌ها آشنا کنیم. او ادامه داد: یکی از رسالت‌های اصلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این است که مُبلّغی برای حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی باشد و این بخش‌ها را برای مردم ایران و گردشگران خارجی معرفی کند.

خیاطیان اظهار کرد:برگزاری نمایشگاه یکی از موثرترین اقداماتی است که مردم می‌توانند حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را ببینند و آشنا شوند، هم چنین در این نمایشگاه می‌توانند با آژانس‌های مسافرتی و جوامع مختلف در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی وارد بحث و گفتگو شوند و با ظرفیت‌های حوزه گردشگری آشنا و بهره‌مند شوند.

معاون توسعه‌مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: باید به سمت این برویم که برای معرفی حوزه‌های گردشگری کشور و هنر صنایع دستی برند سازی کنیم که یکی از مقوله‌هایی که در این زمینه می‌تواند کمک کند برگزاری نمایشگاه است.
خیاطیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: این نمایشگاه به همت مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها پرشور برگزار شده است.
معاون توسعه‌مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: استان خراسان‌رضوی یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور است و در بحث گردشگری زیارت افراد بسیار زیادی به این استان سفر می‌کنند، هم چنین خراسان رضوی خوشبختانه در موضوعات جدید نیز ورود پیدا کرده است و گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت را هم در این استان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضو‌ی به عنوان قطب مهم گردشگری می‌تواند در نمایشگاه حضور داردد و دوستان این استان تلاش خوبی کرده اند و فضای بسیار مناسبی را در این نمایشگاه گرفته اند.
خیاطیان اظهارکرد: هنرمندان بسیار خوبی از استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند و موضوعات جدید و نوآوری‌های این استان را شاهد هستیم.
وی یادآورشد: خراسان رضوی به رونق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کمک کرده است.
 
حمایت از صنایع دستی گامی مهم در توسعه صادرات غیر نفتی

محمدصادق‌براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت:حمایت از تولیدات صنایع دستی گامی مهم در توسعه صادرات غیرنفتی و عاملی مهم در شکوفایی اقتصاد در زمان تحریم است.
وی ادامه داد: صنایع دستی ابزاری قابل توجه برای صادرات کالا، اشتغال زایی، جذب توریسم و... به شمار می‌رود و می‌تواند در جهت رونق توسعه صادرات غیر نفتی برای کشور ارز آوری داشته باشد.
وی افزود: به طور حتم می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کشور ما، توسعه صادرات غیرنفتی است که در شرایط فعلی باید به طور جدی مورد توجه و پیگیری تمامی بخش‌ها قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر به خراسان رضوی سفر می‌کنند، حمایت از صنایع دستی خراسان رضوی می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند.
وی یادآور شد:جذب گردشگر از کشور‌های پاکستان، لبنان، ترکیه و هند در اولویت برنامه ریزی‌های این استان قرار دارد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->