برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها
همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و در مشهد؛

جشنواره "کارآفرین شو" ویژه بانوان فعال درعرصه کسب و کار برگزار شد

  • کد خبر: ۱۷۷۸۶
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
جشنواره
همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، جشنواره "کارآفرین شو" ویژه تقدیر ازبانوان فعال درعرصه کسب و کار برگزار شد.
فرزانه شهامت- امروز و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) سرور بانوان دو گیتی و روز زن با حضور جمع زیادی از بانوان کارآفرین و مدیران شهری جشنواره "کارآفرین شو" برگزار و از بانوان نمونه فعال در عرصه کسب وکار تقدیر شد.

مدیریت چندگانه، ویژگی زنان کارآفرین
مدیر کل توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در مراسم اختتامیه جشنواره کارآفرین شو گفت: در پرورش زنان کارآفرین با خلا‌هایی مواجه هستیم که باید با برگزاری دوره‌هایی پیرامون این موضوع این مشکل رفع شود.
کوکب موسوی با بیان این مطلب افزود: مدیریت مالی و افزایش باورمندی نسبت به خود از جمله این موارد است. کمبود اعتماد به نفس نسبت به توانایی‌ها باعث بروز مشکلاتی در تقبل مسئولیت از سوی زنان شده است.
وی با بیان اینکه پیشتازی در مهارت‌های ارتباطی یکی از دلایل موفقیت و برتری‌های زنان کارآفرین است، اذعان داشت: مدیریت چندگانه و پذیرش همزمان نقش همسری، مادری و مدیریتی ویژگی زنان کارآفرین ما و برازنده زن مسلمان ایرانی است.
وی با تاکید بر اینکه مجمع مشورتی بانوان که در مشهد و شهرستان‌ها فعال است، یکی از راه‌های ارتباطی برای انتقال موانع اشتغال و کارآفرینی زنان است، ادامه داد: این جشنواره به شیوه Ted با اجرای پنج بانوی کارآفرین در تالار شورای شهر برگزارشد.

جشنواره آغازی برای معرفی زنان توانمند
سرپرست معاونت امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری مشهد نیز درادامه این همایش گفت: این جشنواره یک آغاز برای معرفی زنان توانمند و کارآفرینی است که می‌توانند باعث توسعه توانمندی در دیگران شوند.
رضا دانایی سیج اذعان داشت: ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری مشهد بسترساز هستیم و کنشگران این حوزه باید دست اندرکار باشند.
وی افزود: برای دریافت نظرات پیرامون توسعه کارآفرینی زنان و در اختیار قرار دادن امکانات مان مانند فرهنگسراها، پارک¬‌ها و ... آمادگی داریم
وی ادامه داد: برای راهبر بودن در این زمینه ادعایی نداریم و صرفا خادم مردم و زنان بزرگوار شهرمان و حامی فعالیت‌های یادشده هستیم.
وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مدیریت شهری سعی کرده ایم به جز عمل به وظایف ذاتی خود، به دنبال نوآوری در حوزه فعالیت‌های انسانی باشیم و «کارآفرین شو» در همین راستا بوده است.

الگوسازی برای زنان، هدف کارآفرین شو
دبیر جشنواره کارآفرین شو نیز در ادامه این همایش گفت:جشنواره «کارآفرین شو» ایده‌ای بود که از سوی مرکز توسعه اقتصادی زنان به شهرداری مشهد، پیشنهاد و با استقبال معاونت فرهنگی اجتماعی همراه شد.
نسرین یوسفی اذعان داشت: هدف از این جشنواره در گام نخست شناسایی زنانی بود که توانسته بودند ایده شان را به کسب و کار تبدیل کنند. الگوسازی آن‌ها برای جامعه زنان گام دوم بود.
وی گفت: شناسایی این زنان در پنج حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، مشاغل خانگی و هنری تا دهم بهمن ادامه داشت. اطلاع رسانی از راه‌های ارتباطی مختلف و مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی انجام شد.
وی خاطر نشان ساخت: در فیلم‌های خارجی یا برنامه‌هایی مثل ted talks ایده‌ها و الگو‌ها معرفی می‌شود، اما ما مشابه آن‌ها را برای زنان موفقی که توانسته اند هم در کار خانه و هم فعالیت‌های اقتصادی اجتماعی موفق باشند را نداشتیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->