اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور

  • کد خبر: ۱۸۴۰۲
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:
 
اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور
با عنایت به آغاز فرایند اخذ رای از ساعت ۸ صبح به آگاهی عموم ملت شریف ایران می‌رساند جهت اخذ رای تمامی واجدین شرایط در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری علاوه بر شناسنامه همراه داشتن کارت ملی یا شماره ملی نیز ضروری می‌باشد. لذا از هموطنان عزیز درخواست می‌شود با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی خود ضمن مراجعه به یکی از شعب اخذ رای برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی افزوده و مجریان انتخابات را در هرچه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمایید.


اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور
به اطلاع اعضای محترم به شعبه اخذ رای می‌رساند کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به احزاب گروه‌های سیاسی و نامزد‌های انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد لذا ضروری است در صورت مشاهده هرگونه آثار تبلیغات در طول زمان اخذ رای آن را امحا نمایند.

اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات کشور
به اطلاع اعضای محترم شعب شعبه اخذ رای می‌رساند حتماً در مدت زمان اخذ رای مبادرت به روشن نمودن دستگاه رادیو در شعبه اخذ رای نمایند تا دستورالعمل‌های ستاد انتخابات کشور که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌گردد را در دستور کار قرار دهند ضمناً یادآوری می‌گردد اطلاعیه‌ها به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور بوده و رعایت آن الزامی است

اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور
به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رای می‌رساند اختراع در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی توسط شخص رای دهنده امکان پذیر می‌باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نمی‌باشد

اطلاعیه شماره ۲۱ ستاد انتخابات کشور
به اطلاع اعضای محترم شعب اخذ رای در تهران خراسان رضوی خراسان شمالی فارس و قم که همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را برگزار می‌نمایند می‌رساند به رای دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگه‌های مربوط به همان انتخابات درج نمایند و توجه داشته باشند که برگه‌های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در صندوق‌های مربوط به آن انتخابات انداخته شود.

اطلاعیه شماره ۲۲ ستاد انتخابات کشور
به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند به منظور تسریع و تسهیل برای اخذ رای از واجدین شرایط انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ستاد انتخابات کشور اقدام به طرح اقدام به طراحی و ساخت برنامه‌ای در بستر تلفن همراه نموده است برای اساس عموم واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت کشور آدرس www. moi.ir و نصب اپلیکیشن مذکور نزدیکترین شعب اخذ رای به محل سکونت خود را شناسایی و به آنجا مراجعه نمایند.

اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد انتخابات کشور
با عنایت به اینکه تمامی شعب اخذ رای در سراسر کشور ساعت ۸ صبح آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط می‌باشند لذا از هم میهنان عزیز تقاضا می‌شود در ساعات اولیه به شعبه اخذ رای مراجعه و از موکول کردن حضور خود در شده به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری نمایند.
 
اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد انتخابات کشور
هموطنان عزیز و اعضای محترم شعب اخذ رأی توجه داشته باشند که به استناد استفساریه مصوب ۹-۳-۱۳۸۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، عکس دار بودن شناسنامه الزامی نیست. دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

همچنین از کلیه هموطنان گرامی درخواست می‌شود جهت تسهیل در امر رأی گیری به هنگام حضور در شعبه اخذ رأی علاوه بر شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی خود را نیز همراه داشته باشند.
گزارش خطا
برچسب ها: انتخابات98
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->