جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

سونیکِ جوجه‌تیغی در جایگاه نخست فروش هفتگی سینماهای جهان

  • کد خبر: ۱۸۸۶۹
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
سونیکِ جوجه‌تیغی در جایگاه نخست فروش هفتگی سینماهای جهان
بعد از سونیک، «آوای وحش»، «پرندگان شکاری» و «پسران بد برای زندگی» به ترتیب در صدر پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان جای دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم-انیمیشن «سونیک جوجه تیغی» (Sonic The hedgehog)، هفته گذشته در صدر فروش هفتگی سینماهای جهان جای گرفت، این اثر در هفته دوم نمایش، فروش هفتگی ۲۶ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۰۲ میلیون دلار را ثبت کرده است. سونیک، همچنین به یکی از بهترین فروش‌های یک سال گذشته پارامونت پیکچرز دست یافته بود.

 

سونیکِ جوجه‌تیغی در جایگاه نخست فروش هفتگی سینماهای جهان

 

در جایگاه دوم، فیلم ماجرایی «آوای وحش» (The Call Of The Wild)، جای دارد که اقتباسی از رمان مشهور «جک لندن» است و داستان آن، درباره باک، سگ اهلی و محبوب یک قاضی کانادایی است که پس از چند ماجرا، از محیط خشن و بی‌رحم شهری به نام کلوندایک سر در می‌آورد، شهری که در هجوم جویندگان طلا به محل تنازع میان همه موجودات حتی سگ‌ها تبدیل شده است.

 

آوای وحش با بازی «هریسون فورد»، «دن استیونز»، «عمر سی»، و «کارن گیلان»، به کارگردانی «کریس سندرز» ساخته شده است و در هفته نخست نمایش، فروش هفتگی ۲۴ میلیون دلار و فروش جهانی ۴۰ میلیون دلار را در کارنامه دارد.

 

سومین فیلم در رده‌بندی هفتگی، «پرندگان شکاری» (Birds of Prey)  است که در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۱۷۳ میلیون دلار، یکی دیگر از رکوردشکنی‌های کمپانی دی‌سی‌کامیک در گیشه را رقم زده است.

 

سونیکِ جوجه‌تیغی در جایگاه نخست فروش هفتگی سینماهای جهان

 

چهارمین فیلم در رده بندی هفتگی، «پسران بد برای زندگی» (Bad Boys for Life)  است که در هفته ششم نمایش، فروش هفتگی آن ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی‌اش ۳۹۱ میلیون دلار بوده است.

 

سونیکِ جوجه‌تیغی در جایگاه نخست فروش هفتگی سینماهای جهان

 

در جایگاه پنجم، قسمت دوم فیلم ترسناک و ماجرایی «براهامز»، «پسر ۲ » (Brahms The Boy II) جای دارد. قسمت نخست این مجموعه در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و داستان آن درباره عروسکی آدم‌نما به نام براهامز است که گاهی حرکت می‌کند، در انتهای قسمت نخست مشخص شد که این تنها یک عروسک نیست و حقیقتی پشت حرکات او وجود دارد. حالا در قسمت دوم، پس از گذشت سال‌ها از اتفاقات قسمت اول، خانواده تازه‌ای به این خانه می‌آیند و پسر کوچک آن‌ها با این عروسک عجیب، ارتباط نزدیکی برقرار می‌کند، ارتباطی که اتفاقات عجیب و ترسناک زیادی را رقم می‌زند. این فیلم به کارگردانی ویلیام برنت بل، با بازی کتی هولمز، اواین یومن، رالف اینسون و آنجلی جی ساخته شده است. قسمت دوم فیلم پسر در هفته نخست نمایش، فروش هفتگی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۸ میلیون دلار را به دست آورده است.

 

پنج فیلم دوم فروش هفتگی از این قرار است:

 

«جزیره فانتزی» (Fantasy Island) در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۳ میلیون دلار

 

فیلم «۱۹۱۷» در هفته نهم نمایش، با فروش هفتگی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۴۷ میلیون دلار

 

«انگل»(Parasite)  در هفته بیستم نمایش، با فروش هفتگی ۳ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۰۵ میلیون دلار

 

«جومانجی: مرحله بعد» (Jumanji: The Next Level)  در هفته یازدهم نمایش، با فروش هفتگی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۷۸۷ میلیون دلار

 

 فیلم «عکس» (The Photograph) در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۱۷ میلیون دلار

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->