نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استقلال به سیرجان نخواهد رفت

  • کد خبر: ۱۹۰۰۶
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
استقلال به سیرجان نخواهد رفت
خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یکبار دیگر تاکید کرد که این تیم برای بازی با گل گهر به سیرجان سفر نمی‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مصاحبه با رسانه رسمی این باشگاه درباره خطرات برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به دلیل ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد. متن صحبت‌های خلیل‌زاده در ادامه می‌آید

بعضی‌ها می‌گویند که چرا قبل از بازی با ذوب‌آهن به فکر لغو بازی‌ها نبودید؟ ما آن موقع هم دنبال این موضوع بودیم، اما نخواستیم از روش‌های رسانه‌ای استفاده کنیم، ولی چون نتیجه نداد، ترجیح دادیم که به طور رسمی اعلام کنیم. ضمن اینکه اخبار مربوط به ویروس کرونا با چهار روز قبل قابل مقایسه نیست و الان به مراتب نگرانی‌ها بیشتر شده است.

می‌شنویم که می‌گویند نرفتن استقلال به سیرجان یک رفتار آماتور است و در شأن باشگاه استقلال نیست و جریمه خواهید شد و از این حرفها. دوستان عزیز، همین حالا در اردوی استقلال دو بازیکن سرماخورده حضور دارند. آیا شما درک می‌کنید که جان انسان‌ها مهمتر از فوتبال آماتور و حرفه‌ای است؟ صدتا یا هزارتا از این جام‌های قهرمانی به اندازه جان یک انسان ارزش ندارد. چرا موضوع به این مهمی را درک نمی‌کنید؟

رفتن از تهران به سیرجان، خطرات بسیاری از نظر ابتلا به ویروس دارد. هیچ اقدام پیشگیرانه‌ای هم به مناسبت این سفر‌ها انجام نشده. الان بازیکنان من برسند به سیرجان چند صد نفر، چند هزار نفر برای عکس و امضا به سراغ آن‌ها خواهند رفت؟ آیا این‌ها خطر نیست؟

همان طور که دیشب اعلام کردم منتظر لغو بازی‌ها هستیم. با نهاد‌های تصمیم گیرنده تماس گرفتیم و از آن‌ها خواستیم که به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند.

ما به سیرجان نخواهیم رفت و مسئولیت این سفر را برعهده نخواهیم گرفت. برگزار کننده‌ها باید به طور رسمی و علنی مسئولیت سلامتی اعضای تیم استقلال در سفر به سیرجان را برعهده می‌گرفتند. فردا روزی اگر اتفاق ناگواری رخ دهد، همه این آقایان در کارگروه احتمالی بابت حادثه شانه خالی می‌کنند و ما را مقابل مردم قرار می‌دهند. هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای هم برای صحبت‌های من وجود ندارد که اگر داشت تاکنون اعلام می‌کردند.

امیدوارم نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در جلسه ستاد مبارزه با کرونا دست پر بیرون بیاید و بازی لغو شود.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->