افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

خراسان رضوی مستعد انتقال ویروس کرونا

  • کد خبر: ۱۹۰۱۹
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
خراسان رضوی مستعد انتقال ویروس کرونا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: این استان به دلیل رفت و آمد زائران خارجی و همسایگی با برخی کشور‌های همسایه مستعد انتقال ویروس کروناست.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن جعفری با اشاره به تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در این استان افزود: برخی کشور‌های همسایه ما به دلیل نداشتن امکانات نمی‌توانند ویروس کرونا را تشخیص دهند به همین دلیل آماری در این زمینه ندارند.

وی ادامه داد: برخی کشور‌های همسایه نیز به دلایل مسایل سیاسی از اطلاع رسانی در این زمینه خودداری می‌کنند، اما ایران در این زمینه به شکل شفاف اطلاع رسانی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹ جلسه هماهنگی پیرامون ویروس کرونا در خراسان رضوی برگزار شده و تصمیماتی در این زمینه گرفته شده است.

جعفری افزود: برای پیشگیری از ویروس کرونا هشت کمیته با مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی تشکیل شده است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این کمیته‌ها با شفاف سازی و بدون در نظر گرفتن هر گونه مسایل سیاسی تمامی موارد را به صورت کامل برای مردم این استان اطلاع رسانی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به شایعه سازی برخی افراد در فضای مجازی گفت: برخی در فضای مجازی به دنبال بحرانی جلوه دادن اوضاع هستند که باید رسانه‌ها ضمن دعوت مردم به آرامش واقعیت‌ها را به نحو شایسته‌ای برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اطلاع دهند.

جعفری با تشکر از حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه افزود: این انتخابات با کمترین میزان تخلف در مقایسه با دوره قبل آن در این استان برگزار شد که از همه دست اندرکاران تشکر می‌شود.

وی اضافه کرد: مشهد در انتخابات دوم اسفند در بین کلانشهر‌های کشور مقام نخست مشارکت مردمی را به خود اختصاص داده که این امر نشان از بصیرت مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی نخستین استان در بین دیگر استان‌ها بود که نتایج انتخاباتی آن در مقایسه با دوره قبل زودتر اعلام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیروز مجهز به کیت تشخیص ویروس کرونا شد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->