قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

تمام آزمایشات مشکوک به کرونا در مشهد منفی بوده است

  • کد خبر: ۱۹۱۱۷
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
تمام آزمایشات مشکوک به کرونا در مشهد منفی بوده است
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتیجه آزمایشاتی که از بیماران مشهدی مشکوک به کرونا به تهران ارسال شده بود، منفی بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدجعفر صادقی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا، اظهار کرد: اقدامات گسترده‌ای در خصوص مقابله با ویروس کرونا در سطح خراسان رضوی انجام شده است.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: برای هر سازمان و هر دستگاهی پروتکلی نوشته شده است و با توجه به جلسات مختلفی که در استانداری برگزار شد، این دستورالعمل به آن‌ها ابلاغ شده است. در این دستورالعمل شرایط ضدعفونی کردن، استریل، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از پرسنل و… به طور جامع تبیین شده است.

وی با بیان اینکه از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شدن تمامی ایستگاه‌های اتوبوس و مترو توسط شهرداری مشهد بوده است، تصریح کرد: هر ارگان و سازمانی متناسب با دستورالعمل ابلاغ شده اقدامات خوبی را انجام داده است.

صادقی با اشاره به اینکه در این زمینه حرم مطهر رضوی نیز اقدامات گسترده‌ای را ترتیب داده است، اظهار کرد: کیت‌های تشخیص ویروس کرونا به مشهد رسیده است و در حال حاضر این قابلیت برای تشخیص این بیماری در مشهد وجود دارد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نتیجه آزمایشاتی که از بیماران مشکوک به کرونا به تهران ارسال شده بود، منفی بوده و تا این لحظه هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جو روانی حاکم بر جامعه از ویروس کرونا بیشتر از خود ویروس باعث اضطراب و ترس مردم شده است، ابراز کرد: ترس و اضطراب باعث کاهش قدرت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می‌شود لذا مقاومت ما را در برابر ویروس کاهش و باعث غلبه آن بر بدن خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه از همه مردم می‌خواهیم که در این خصوص آرامش خود را حفظ کرده چرا که با رعایت بهداشت فردی می‌توان بر این بیماری غلبه کرد، اظهار کرد: باید این بیماری را نیز همانند هر بیماری دیگری دید و متناسب با خودش با آن برخورد کرد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باید بپذیریم که این بیماری وارد جامعه شده است لذا اگر هر فردی نکات بهداشتی را رعایت کند، مقابله با این ویروس چندان سخت نخواهد بود. باید به سمتی برویم که رعایت موارد بهداشتی و فردی را جدی بگیریم. هر فرد بیمار نیز باید در خانه بماند و با مراقبت‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط از ابتلای دیگران به این بیماری جلوگیری کند.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->