معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اختصاص ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان به کاربران «اینترنت ثابت»

  • کد خبر: ۲۰۱۶۵
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
  • ۴
اختصاص ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان به کاربران «اینترنت ثابت»
وزیر ارتباطات گفت: از امروز از ارائه‌کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سال‌جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰گیگابایتی فعال کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اغلب افراد در خانه مانده‌اند و از ابزار‌های فناوری اطلاعات استفاده می‌کنند. امکانات آموزش از راه دور برای مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شده، برخی از شرکت‌ها امکان دورکاری را برای کارمندان خود فراهم کرده‌اند و البته بسیاری از افراد برای گذراندن این اوقات، به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها روی آورده‌اند.

اما حضور افراد در منازل و افزایش ۴۰ درصدی استفاده مصرف دیتای کشور، موجب کاهش کیفیت شده بود که اعلام شد اپراتور‌ها به‌دلیل افزایش استفاده تعداد کاربران برای ارائه سرویس هم در لایه‌ی شبکه هم در لایه‌ی فرکانس آماده نبودند و به همین دلیل شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت شبکه ارتباطی اپراتور‌ها را افزایش داد.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در توییتر نوشت: عرضه اینترنت رایگان درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ثابت درخواست کردیم از فردا تا پایان سال جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰گیگابایتی فعال کنند.

پیش از این نیز زمانی که اعلام شد مراکز آموزشی تعطیل هستند، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از صحبت با مدیران تلویزیون‌های اینترنتی خبر داد برای اینکه پخش مخصوص به کودکان و در برخی از آن‌ها تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها رایگان شود و البته با تمدید این تعطیلی او اظهار کرد: تلویزیون‌های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد. ترافیک مصرفی این تلوزیون‌ها نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

وی درباره فراهم بودن امکان آموزش از راه دور نیز گفته بود که با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش، امکانات ویژه‌ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عسگری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
22
1
با توجه به فضای بد اینترنت و سایت هایی که ترویج فساد و فحشا بین خانواده های اسلامی میدن آیا بهتر نبود به جای این هدیه به خانواده های مستضعف هدیه نقدی یا یارانه افزایشی میدادن؟ بهتر نیست فضای اینترنت محدود تر بشه؟ مخصوصا حالا که از ان برای تبلیغ علیه نظام و رهبری استفاده میشود
Mostafa
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
(...) شماها خودتون مشکل دارید که دنبال سایت های فساد میرید..همه که مث شما کثیف نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
کی نسل شما تموم میشه (...) شما (...) بجای مردم نظر میدی یعنی به شماها باشه باید همه برن تو قفس آخه بدبخت تو اینهمه با خودت مشکل داری؟ خجالت میکشم با تو هموطن هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
هنوزخیلی دیرنشده است هرچه زودتر (...) پاچخوری ازویروس کروناخطرناکتراست هرچه زودتراقدام کن.دستهایت راروزی چهل باربا...بشور
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->