علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
سرخط خبرها
طی ۲۴ ساعت گذشته و با آماده باش مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد رقم خورد؛

تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

  • کد خبر: ۲۱۷۸۲
  • ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ جهت اعلام موارد مرتبط با بارش باران از جمله آبگرفتگی و آب افتادگی و ایجاد روان آب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در پی صدور اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال وجود بارندگی های رگباری، از روز گذشته مرکز ۱۳۷ با افزودن تعداد کارشناسان در شیفت های ۲۴ ساعته خود، به حالت آماده باش درآمد.
وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۱۲ امروز، یک هزار و ۴۲۳ شهروند با این مرکز تماس گرفته اند که ۳۰۵ مورد از این تماس ها به گزارش مشکلات حاصل از بارش باران رگباری مانند آبگرفتگی، آب افتادگی، ایجاد روان آب در معابر و ... اختصاص داشت.
رمضانی خاطر نشان ساخت: موارد مربوط به بحران، بعد از اعلام شهروند، توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷ بلافاصله از طریق بیسیم به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری ارجاع شده و رفع شد که بیشترین موارد گزارش شده شهروندان از خیابان های بزرگراه آزادی، کشمیری، حر عاملی، شاهنامه، قرنی و توس بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->