بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشمولان پزشکی و پیراپزشکی چهارشنبه ۶ فروردین اعزام می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۸۷۸
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
مشمولان پزشکی و پیراپزشکی چهارشنبه ۶ فروردین اعزام می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی ششم فروردین ماه اعزام می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار تقی مهری گفت: تاریخ اعزام‌ها از نوزدهم هر ماه به یکم و سوم انتقال داده شده، اما با شیوع ویروس کرونا، اقدامات دیگری صورت گرفته است.

 

وی افزود: فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بدون آموزش نظامی از ششم فروردین امسال به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح اعزام می‌شوند تا از ظرفیت آن‌ها در این بحران استفاده شود.

 

سردار مهری اظهار کرد: مشوق‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شده است که مهم‌تر از همه این است که این افراد در تخصص‌های خود به کار گرفته می‌شوند.


این مقام ارشد انتظامی افزود: اعزام فروردین ماه لغو شده است و افرادی که تاریخ اعزامشان رسیده، اردیبهشت ماه اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: یکم و سوم اردیبهشت همه سربازان مشمول مورد معاینه قرار می‌گیرند و در صورت سلامت کامل، به سربازی اعزام می‌شوند.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: خانواده‌ها نگران نباشند، سربازان مرتب مورد معاینه قرار می‌گیرند و تجهیزات بهداشتی کامل در اختیار آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین محل اقامات و آموزش آن‌ها روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح علاوه بر انجام وظایف خود، در بحران ویروس کرونا به کمک سایر نهاد‌ها نیز رفته و بیمارستان‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا سربازان باید در پادگان‌ها بمانند؛ گفت: در حال حاضر با توجه به ماه‌های اسفند و فروردین، اغلب مقر‌ها تخلیه هستند. همچنین با شیوع ویروس کرونا، نیازمند کمک این سربازان هستیم. برای برقراری نظم و امنیت در شهر‌ها و مرزها، نیاز به حضور این افراد هستند.

 

سردار مهری ادامه داد: سربازان در ضدعفونی کردن معابر و برقراری امنیت کمک می‌کنند تا این ویروس از بین برود.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در نیروی انتظامی قرارگاه امام رضا (ع) به ریاست فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد شد و بیشترین تاکید سردار اشتری، تاکید بر مراقبت و بهداشت سربازان بود. حفظ سلامت سربازان، اولین وظیفه تمام فرماندهان است و مراقبت از این افراد برای همه ما حائز اهمیت است. همچنین اگر سربازی دچار بیماری شود، در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح پذیرش می‌شود.

 

سردار مهری درباره حقوق سربازان اظهار کرد: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق باشد که این مسئله در مجلس شورای اسلامی و دولت این مسئله در حال بررسی است و امیدواریم در سال جدید حقوق سربازان نیز محقق شود.

 

این مقام انتظامی درباره سوالات خانواده‌ها و مشمولان درباره سربازی گفت: افراد می‌توانند از طریق سایت سازمان یا شماره تلفن ۰۹۶۴۸۰ پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. از خانواده مشمولان و سربازان تقاضا می‌کنم اخبار جعلی را پیگیری نکنند و گول کلاهبرداران را نخورند.

 

وی در پایان اظهار کرد: ایثارگرترین قشر جامعه، سربازان هستند که با حقوق کم، همیشه پای کار هستند و من به آن‌ها درود می‌فرستم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->