آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

سامانه بارشی سیل‌آسای دیگری از فردا وارد کشور می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۸۸۰
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
سامانه بارشی سیل‌آسای دیگری از فردا وارد کشور می‌شود
سامانه بارشی سیل آسا دیگر از فردا وارد کشور می‌شود و مناطق از کشور را در برمی‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: بارش باران و رحمت الهی باعث وارد شدن خسارت‌های در شهر‌های مختلف کشور شده است.


او با بیان اینکه بارش رحمت الهی و سیل در روز گذشته باعث وارد شدن خسارتی در شهر‌های جنوبی کشور شده است، گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در روز‌های آینده در استان‌های دیگر هم درگیر سیل و بارش رحمت الهی خواهند بود.

 

اسلامی با بیان اینکه بارش سیل در استان‌های بوشهر هرمزگان و بلوچستان باعث وارد شدن خسارتی در راه‌ها پل‌ها شده و میزان خسارتی که در کرمان کهنوج وارد شده در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر بوده است.

 

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: همکاران و نیرو‌های راهداری در تمامی مناطق سیل زده مستقر هستند و سعی در بازگشایی محور‌های مسدود شده دارند.

 

او با اشاره به اینکه با همکاری نیرو‌های راهداری امیدوارم هرچه سریعتر راه‌های آسیب دیده را بتوانیم ترمیم کنیم افزود: در برخی از مناطق جنوب شرق کشور به جای استفاده از جاده‌های فرعی و شریانی از آب نما استفاده کرده‌اند که همین موضوع باعث وارد شدن خسارت‌های در این مناطق شده است.

 

اسلامی تصریح کرد: استفاده از آب نما‌ها در زمانی که بارش‌ها زیاد می‌شود باعث مختل شدن جاده شده و موجب مسدود شدن راه‌ها می‌شود بنابراین باید در اولویت بتوانیم راه‌های مسدود شده را که بر اثر آب نما‌ها ایجاد شده را بازگشایی کنیم.

 

وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: هم اکنون تجهیزات به این مناطق ارسال شده و در حال ترمیم کردن مسیر‌های مسدود شده هستیم با همکاری نیرو‌های راهداری هستیم و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر راه‌ها را باز و عبور و مرور را برقرار کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امیدواریم پیش از آغاز بارش‌های دیگر بتوانیم راه‌های مسدود شده را بازگشایی کنیم.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->