هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

مشکل ترخیص تجهیزات کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۲۲۰۵۴
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مشکل ترخیص تجهیزات کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد حل شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با مساعدت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و پیگیری مسوولان استانی مشکل ترخیص تجهیزات مورد نیاز کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد حل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان افزود: ترخیص برخی قطعات مورد نیاز کارخانه مربوط به شرکت "احیا درمان پیشرفته" در گمرک تهران با وقفه مواجه شده بود.

وی ادامه داد: این موضوع از طریق استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت و گو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پیگیری شد و بر اساس اعلام امروز مدیرعامل این شرکت مشکل ترخیص قطعات از گمرک تهران حل شده است.

وی گفت: از آنجا که به همت استان تولید ونتیلاتور توسعه یافته است از شرکت "احیا درمان پیشرفته" انتظار می رود نیاز این استان به دستگاه ونتیلاتور را برای مقابله و درمان بیماری کرونا تامین کند.

شرکت "احیا درمان پیشرفته" که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است تنها مرکز تولیدکننده ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و همچنین مونتاژ دستگاه سی.تی.اسکن در ایران است.

سالانه سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ونتیلاتور و سه هزار ماشین بیهوشی در این شرکت تولید و ۶۵۰ دستگاه سی.تی.اسکن نیز در این مرکز مونتاژ می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->