رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

پاکستان اعمال محدویت‌های مذهبی در کشمیر را محکوم کرد

  • کد خبر: ۳۳۹۵
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
پاکستان اعمال محدویت‌های مذهبی در کشمیر را محکوم کرد
دولت پاکستان، آنچه که اعمال محدودیت‌های مذهبی در منطقه کشمیر از سوی هند و جلوگیری از برگزاری آیین‌های عید قربان خواند، را محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از دفتر خبرگزاری ایرنا در اسلام آباد، وزارت امور خارجه پاکستان دوشنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: محدودیت های شدید در کشمیر باعث شد تا هزاران نفر از مسلمانان این منطقه نتوانند در نماز عید قربان و آیین های مذهبی مربوط به این روز شرکت کنند.

 

در این بیانیه آمده است: جلوگیری از آزادی مذهبی، مغایر با قوانین بین المللی و نقض صریح اصول حقوق بشر است.

 

وزارت امور خارجه پاکستان از جامعه جهانی به ویژه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد خواست؛ علیه سلب آزادی مذهبی در کشمیر موضع گیری کنند.

 

پس از تصمیم دولت هند برای لغو امتیازات ویژه ایالت جامو و کشمیر و افزایش تنش ها میان دهلی نو و اسلام آباد در کشمیر، پاکستان ضمن مخالفت با اقدامات هند، روابط خود را با این کشور به حداقل رساند.

 

تنش های دیپلماتیک پس از بازگشت سفیر هند از پاکستان در پی تشدید اختلافات میان دو کشور بر سر منطقه کشمیر، موجب شد تا اسلام آباد به طور رسمی مبادلات تجاری و فرهنگی با دهلی نو را متوقف کند.

 

دولت هند با اعلام اینکه تصمیم اخیر این کشور درباره منطقه جامو و کشمیر یک موضوع داخلی است، از اسلام آباد خواست تا در تصمیم خود برای کاهش روابط دیپلماتیک با دهلی نو تجدید نظر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->