نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

طلسم لیگ دست‌وپابسته شکست

  • کد خبر: ۳۴۳۸
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
طلسم لیگ دست‌وپابسته شکست
لیگ برتر درحالی از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود که دست‌کم ۳ ورزشگاه به هفته اول نمی‌رسد

لیگ برتر فوتبال بعد از هفته‌ها تعلیق در حالی بالاخره قرار است از 31مرداد آغاز شود که این شروع دست‌وپا‌شکسته و نصفه‌نیمه است. بعد از فشار فدراسیون روی تیم‌ها که ورزشگاه‌های خود را به استانداردهای مدنظر فیفا برسانند، لیگ برتر با آماده‌شدن تنها چند ورزشگاه آغاز می‌شود و هنوز معلوم نیست تیم‌هایی که در هفته دوم میزبان هستند، می‌توانند ورزشگاه‌های خود را آماده برگزاری مسابقات کنند یا خیر. فاصله 98روزه تعطیلی بین 2 لیگ که قرار بود برای بازسازی و نزدیک‌شدن ورزشگاه‌ها به شرایط استاندارد سپری شود، با اقدام تنها چند باشگاه همراه شده است؛ اما هنوز بسیاری از ورزشگاه‌ها مشکل دارند و گفته شده با این وضعیت، دست‌کم 3 بازی هفته اول در ورزشگاه‌های دیگری برگزار می‌شود.


ورزشگاه‌های ردشده در هفته اول
طبق اعلام فدراسیون، 3 مسابقه هفته اول در ورزشگاهی دیگر باید برگزار شود. بازی فولاد با نفت‌آبادان در جایی غیر از فولاد‌آره‌نا! ذوب‌آهن و سایپا در جایی غیر از فولادشهر و نفت مسجد‌سلیمان و تراکتور در جایی غیر از ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان. همه این‌ها درحالی است که گفته می‌شود بوشهری‌ها هم به احتمال فراوان در هفته نخست نمی‌توانند طعم میزبانی از سپاهان را در ورزشگاه خودشان بچشند و طبق اطلاعاتی که رسیده، شاهین بوشهر هم برای بازی با سپاهان، به ورزشگاه جم می‌رود. ازآنجایی که ورزشگاهِ هر شهر شرایط میزبانی را نداشته باشد، دستور داده شده این میزبانی به شهری مجاور انتقال یابد؛ اما حالا این سؤال مهم پابرجاست که مثلا اگر ورزشگاه فولاد‌آره‌نا شرایط برگزاری بازی ندارد، چه ورزشگاهی در استان خوزستان این شرایط را دارد؟ یا اینکه ذوب‌آهن که میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است، چگونه ورزشگاهش شرایط برگزاری لیگ فوتبال ایران را ندارد؟! درحال‌حاضر فقط 2 ورزشگاه به‌طورقطعی شرایط برگزاری مسابقه در هفته اول را دارند. ورزشگاه آزادی که در هفته نخست میزبان دیدار پرسپولیس و پارس‌جنوبی است، همچنین ورزشگاه خانگی ماشین‌سازی یعنی بنیان‌دیزل که در هفته اول باید از استقلال میزبانی کند.


کدام استادیوم‌ها آماده شروع لیگ هستند؟
سازمان لیگ فوتبال شرایط ورزشگاه‌های مختلف را که باید از بازی‌های لیگ برتر میزبانی می‌کنند، تشریح کرد و براساس آن برخی ورزشگاه‌ها‌ به احتمال زیاد میزبانی در هفته‌های ابتدایی را از دست خواهند داد. نکته قابل ذکر اما آماده‌شدن ورزشگاه آزادی و شرایط نسبتا خوب و پیشرفت چشمگیر ورزشگاه‌های وطنی قائمشهر و ورزشگاه امام‌علی(ع) سیرجان تا این زمان است. 2 ورزشگاه دستگردی تهران و تختی آبادان که تیم‌های سایپا و صنعت‌نفت باید در آن میزبانی کنند نیز آماده نیستند و بعید است به هفته دوم برسند.
آزادی تهران : در ورزشگاه آزادی گیت‌های بیرونی و طبقه اول تکمیل شده و درحال‌حاضر فرایند تکمیل گیت‌های طبقه دوم انجام می‌شود.
شهید بهشتی بوشهر: در این ورزشگاه دوربین‌ها کار گذاشته شده و صندلی‌ها شماره‌گذاری شده است. گیت‌های ورزشگاه هم در حال نصب است تا میزبان مسابقات شاهین بوشهر باشد.
امام‌علی(ع) سیرجان: در ورزشگاه گل‌گهر، سکو و رختکن و وی‌آی‌پی ساخته شده است. گیت‌ها در حال نصب است و شماره گذاری تمام شده است.
بنیاددیزل تبریز: در ورزشگاه بنیاددیزل، کار راه‌اندازی دوربین‌ها انجام شده، شماره‌گذاری‌ها در حال انجام و گیت‌ها در حال نصب است. بنیاد‌دیزل در هفته اول رقابت‌ها میزبان تیم استقلال است.
فولادشهر اصفهان: قسمتی از ورزشگاه که سکو نداشت، سکوگذاری شده است؛ اما این ورزشگاه گیت ندارد و در حال تلاش هستند تا گیت‌ها را نیز نصب کنند.
شهید بهنام محمدی: وضعیت ورزشگاه بهنام محمدی نیز تقریبا مانند فولادشهر است واین تیم با توجه به آماده‌نبودن ورزشگاه باید در بازی اول بیرون از خانه بازی کند. بااین‌اوصاف بازی تیم نفت مسجدسلیمان برابر تراکتور در ورزشگاه دیگری انجام می‌شود.
شهدای فولاد اهواز: ورزشگاه فولادآره‌نا در‌حال‌حاضر فقط باید گیت ورودی‌اش درست شود. ‌شماره‌گذاری صندلی‌ها انجام شده و دوربین‌ها هم نصب شده اما بااین‌وصف بعید است به هفته اول برسد.
یادگار امام(ره)تبریز: در ورزشگاه یادگار امام دوربین‌ها نصب شده‌اند و صندلی‌ها در حال نصب و شماره گذاری هستند. گیت‌های این ورزشگاه هم در حال آماده‌سازی است و گفته می‌شود تراکتور در هفته دوم می‌تواند از پرسپولیس میزبانی کند.
تختی جم : در حال حاضر در حال نصب صندلی‌ها هستند، اما بعید است این ورزشگاه به هفته دوم برسد چون گیت‌هایش آماده نیست.
نقش‌جهان اصفهان: استادیوم سپاهان صندلی‌گذاری شده و دوربین‌ها هم نصب شده است؛ البته گیت‌ها آماده نیستند .
وطنی قائمشهر: این ورزشگاه صندلی گذاری و صندلی‌ها شماره گذاری شده اند. وطنی برای هفته دوم آماده میزبان بازی نساجی و پیکان است.
امام رضا(ع)مشهد: گیت‌های این ورزشگاه هنوز آماده نیست. شهرخودرو باید در هفته دوم از شاهین بوشهر میزبانی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->