راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

پیگیر حقوق کارکنان اتوبوس‌رانی باشید

  • کد خبر: ۳۴۷۷
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
پیگیر حقوق کارکنان اتوبوس‌رانی باشید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس رانی
695...910 مینی بوس های خط59 هر روز در مبدأ و مقصد نیم ساعت معطل می کنند. همین تأخیر به علاوه بدمسیر بودن این خط سبب شده نیمی از مسافران این مسیر سرگردان باشند. در صورت اضافه شدن مسیر خیابان نبوت تا ایستگاه مترو نبوت به این خط، دسترسی مسافران محدوده پورسینا، مهدی آباد، بولوار مفتح شرقی تسهیل می شود و مسافران زیادی از سرگردانی خارج می شوند.


قوه قضاییه
شهروند- لطفا پیگیر موضوع جذب نیرو های کادر اداری قوه قضاییه باشید که پایان مرداد وعده تعیین تکلیف آن را داده بودند.
شهروند- لطفا با وزیر محترم دادگستری مصاحبه ای داشته باشید و وعده ای را که ۲۵تیر درباره پیگیری روند جذب نیروهای قوه قضاییه داده اند پیگیری کنید.
شهروند- ما خواستار جذب همه پذیرفته شده ها در قوه قضاییه هستیم لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


سازمان ترافیک
شهروند- چند روزی است آسانسور پل روگذر انتهای محمدآباد خراب است چندبار هم به مأمور محافظ آسانسور موضوع را اطلاع داده ایم اما هیچ ترتیب اثری نداده اند. اگر قرار به تعمیر نیست، در آسانسور را ببندند تا برای مردم ایجاد ترس نکند.


شهرستان
851...0936 در تغییرات دائمی محل ورود اتوبوس های مشهد - گلبهار به پایانه بخشداری این شهرک، به نارضایتی مردم توجهی نمی‌شود . آیا کسی از مسئولان استانی پاسخ گوی این سلیقه های متغیر هست؟


سازمان مپ
120...0936 چرا کارانه کارکنان سازمان مپ شهرداری پرداخت نمی شود، مشکل کار کجاست؟


متفرقه
256...0935 اداره اوقاف، شهرداری و آرامستان ها که می دانند میت روی زمین نمی ماند، جیب عزاداران را مرحله به مرحله خالی می کنند. آن ها با این کار مردم را وادار می کنند صاحبان عزا متوفی را در خارج از آرامستان ها و حتی بیابان ها دفن کنند.
شهروند- نام گذاری یک روز به نام تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، گامی کوچک در جهت قدردانی از همراهی افراد نیک اندیشی است که با دستان پرمهرشان دنیا را به مکان بهتری برای زندگی افراد تبدیل می کنند و به این ترتیب کژی ها هر روز کم رنگ تر می شود.
شهروند- چرا روی برخی از ایستگاه های اتوبوس شماره خط نوشته نشده است؟ ایستگاه های مقابل دانشگاه فردوسی خیلی زیاد است ولی شماره خط مربوط روی هیچ کدام از ایستگاه ها نوشته نشده است. درحالی که این کار هزینه زیادی ندارد.
شهروند-مشکلمان را باید به چه کسی بگوییم؟ چرا شرکت اتوبوس رانی واحدسیر حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت نمی کند؟ از چه کسی باید پول قرض بگیریم تا بتوانیم اجاره خانه و قسط هایمان را به موقع پرداخت کنیم؟ چرا کسی ما را درک نمی کند؟ برای مخارج روزمره مان مانده ایم. کارمان این شده که برای واریز حقوق ها روزشماری کنیم.
شهروند- تلفن همراهم را در محدوده وکیل آباد سرقت کردند. برای پیگیری به اداره رفتم آن قدر شلوغ بود که نمی رسیدند جواب مردم را بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->