نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

همه‌چیز زیر سر حمیدزیچ است!

  • کد خبر: ۳۴۹۵
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
همه‌چیز زیر سر حمیدزیچ است!
گزارش بیلد از تأثیر مدیر ورزشی بایرن بر ضعف این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات

بایرن‌مونیخ فصل نقل‌وانتقالاتی پرانتقادی پشت‌سر می‌گذراند. بعد از خروج ستارگان کهنه‌کاری چون آرین روبن، فرانک ریبری و رافینیا از بایرن‌مونیخ و بازگشت خامس رودریگز به رئال‌مادرید، همه انتظار داشتند بایرن‌مونیخ یکی از پرسروصداترین باشگاه‌های اروپایی در نقل‌وانتقالات باشد، اما هرچه از تابستان می‌گذرد، امید طرف‌داران این تیم به تقویت بایرن، کمتر و کمتر می‌شود. دراین‌رابطه برای بیشتر فوتبال‌دوستان سؤال است که چرا بایرن‌مونیخ باوجود بنیه قوی مالی و نیاز مبرم به تقویت بازیکنان، این‌قدر منفعل عمل کرده‌اند و به غیر از پریشیچ، هنوز جایگزین مناسبی برای ریبری معرفی نکرده است. کریستین فالک و توبیاس آلتشفل امروز یادداشتی در بیلد منتشر کرده و به واکاوی چرایی سؤالات مطرح‌شده پرداخته‌اند. این گزارش به ‌مرور گزینه‌های مدنظر باواریایی‌ها در بازار و علت عدم خرید آن‌ها پرداخته است که همه موارد به سیاست‌های اشتباه و بی‌تفاوت حمیدزیچ، مدیر ورزشی کنونی بایرن‌مونیخ، برمی‌گردد:

 

یک- حکیم زیاش
مهاجم بیست‌وشش‌ساله مراکشی، سالی درخشان با آژاکس پشت‌سر گذاشت و علاوه بر کسب دوگانه هلند، تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت. این بازیکن در 29 بازی فصل گذشته‌اش برای کارخانه بازیکن‌سازی هلند، 16 گل به ثمر رساند و به نظر می‌رسید یکی از خروجی‌های آژاکس در تابستان خواهد بود. بایرن‌مونیخ یکی از گزینه‌های مطرح‌شده به‌شمار می‌رفت و برازو هم او و مدیر‌برنامه‌اش را چند ماه پیش ملاقات کرده و تمایل بایرن برای جذبش را اعلام کرد. از آن موقع هیچ خبری از برازو نشده و او تماس‌های مدیربرنامه زیاش را نیز بی‌جواب گذاشته است. بعد از مصدومیت لروی سانه، به صالح حمیدزیچ خبر رسید اگر پاسخی ندهد، زیاش قراردادش را تمدید می‌کند؛ اتفاقی که تنها 24 ساعت بعد رخ داد.

 

دو- استیون برخواین
همین اتفاق درمورد برخواین هم رخ داد. این وینگر بیست‌ویک‌ساله که از سال2014 برای آیندهوون توپ می‌زند، در 96 بازی، 24 گل برای تیم هلندی زده و از گزینه‌های آینده‌دار اروپا به حساب می‌رود. در مورد او هم ابرازعلاقه انجام شد، ولی ارتباط حفظ نشد. برخواین درحال‌حاضر مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد با پی‌ای‌وی است.

 

سه- تیمو ورنر
مدیربرنامه تیمو ورنر، مهاجم گل‌زن آلمانی، کارل هاینتس فورستر، هفته‌هاست منتظر تماس‌های بعدی بایرن درپی ابرازعلاقه و برگزاری جلسه اولیه است. از آن زمان هیچ اتفاقی رخ نداده است!

 

چهار- مارک روکا
مارک روکای بیست‌ودوساله از اسپانیول، نام بعدی است. برازو در پاریس با مدیربرنامه او جلسه برگزار کرد و از حق فسخ چهل‌میلیون‌یورویی‌اش آگاه شد؛ ولی درنهایت بایرن به این نتیجه رسید که رقم بسیار بالایی است. معامله ملغی شد!



پنج- کالوم هادسون اودوی
بایرن با مدیربرنامه‌های بازیکن به توافق رسید و صالح حمیدزیچ آن را رسانه‌ای کرد. چلسی از این اتفاق آزرده شد و از هرگونه مذاکره با صالح حمیدزیچ سر باز زد. آبی‌ها اودوی را حفظ کرده‌اند و الان مشغول مذاکره با او برای تمدید قرارداد هستند.

 

شش- ایوان پریشیچ
فرانکو یورشویچ، مدیربرنامه بازیکن، در جریان بازی‌های آئودی‌کاپ در آلیانس‌آره‌نا بود. برازو پیشنهاد جلسه را رد کرد! بایرن از جیوانی برانچینی، از معتمدان باشگاه و مهره اصلی در تکمیل ترانسفر هامس، کمک خواست و درنهایت ایوان پریشیچ راهی بایرن‌مونیخ شد. کارل هاینتس رومینگه و اولی هوینس اخیرا بیشتر وارد نقل‌وانتقالات بایرن‌مونیخ شده‌اند. علاوه‌بر‌این، الیور کارن هم قرار است از ژانویه به هیئت‌مدیره باشگاه اضافه شود که او را به‌عنوان بالادست صالح حمیدزیچ مطرح می‌کند. کان الان ماه‌هاست مشغول ارزیابی عملکرد باشگاه است که شامل مدیرورزشیِ زیرسؤال آن نیز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->