نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها

قتل در خیابان علیمردانی

  • کد خبر: ۳۷۲۳
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
قتل در خیابان علیمردانی
بررسی پرونده کشته شدن مردی ۳۶ ساله مقابل یک باشگاه بدن‌سازی

محمدجواد ابوعطا - هیکل درشت مرد جوان تمام تخت را پر کرده بود. پزشکان اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده بودند تا او را به زندگی بازگردانند. خانواده‌اش نیز خودشان را به بیمارستان رسانده بودند و دست به دعا برداشته بودند.
به گفته پزشک معالج، خون زیادی از دست داده و به همین علت به کما رفته بود. ضربه‌های زیادی به پیکرش وارد شده بود؛ ضربه‌ای به جمجمه، صورت، دست راست؛ اما ضربه‌ای که او را به این روز انداخته بود، به ران راستش خورده و موجب شده بود تا این فرد خون زیادی از دست بدهد.
برادر همسرش را در راهرو بیمارستان پیدا می‌کنم که در کنار او، دیگر اعضای خانواده مصدوم هم حاضر هستند. علت حادثه را می‌پرسم و چنین می‌شنوم: «او در خیابان علیمردانی از باشگاه بدن‌سازی بیرون آمده است که یک خودرو نگه داشته و 2نامرد که لباس‌های محلی به تن داشته‌اند، از خودرو پیاده شده و از پشت با وسیله‌ای نوک‌تیز مثل تبر به او حمله کرده‌اند. او اصلا فرصت دفاع از خودش را پیدا نکرده و هنگامی که غرقه به خون به زمین افتاده است، ضاربان سوار خودرو شده و فرار کرده اند.»
یکی دیگر از اقوام این فرد نیز که در آنجا حضور دارد، توضیح می‌دهد که شماره پلاک خودرو را برداشته و به مأموران کلانتری داده‌‌ است. او همچنین اضافه می‌کند که طبق گفته عوامل کلانتری این خودرو متعلق به یک خانم است و بررسی‌ها برای شناسایی او ادامه دارد.
از شغل مصدوم می‌پرسم و اینکه آیا به کسی مظنون هستند؟ آن‌ها می‌گویند که مضروب در حوزه ساخت‌وساز ساختمانی فعال بوده، اما با کسی مشکل خاصی نداشته است که به دلیل آن به او حمله کنند.
در خلال این گفت‌و‌گوهای کوتاه، پزشکان همچنان فعال هستند و تلاش مضاعفی برای بازگرداندن مرد جوان به زندگی آغاز کرده‌اند.


غروب غم‌انگیز
از زمانی که مضروب روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد تا زمانی که خبر مرگش اعلام شد، چند ساعت زمان برد و او در غروب یکشنبه 27مردادماه برای همیشه چشمانش را به روی زندگی بست.
با مرگ این فرد، پرونده وارد مرحله جدیدی شد و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با حضور در بیمارستان و بررسی دیگر جزئیات این درگیری، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی ضاربان آغاز کرد.
بر اساس اظهارات قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، احتمال اینکه این حمله و درگیری به دلایل شخصی و اختلافات فامیلی بوده باشد نیز دور از ذهن نیست.


دستگیری 2متهم
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی نیز به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مأمور شناسایی متهمان این پرونده می‌شوند.
طبق بررسی‌های ابتدایی، ضاربان 2نفر بوده‌اند و یک نفر نیز رانندگی خودرو را بر عهده داشته است. این افراد پس از پیاده شدن از خودرو با حمله ناگهانی به مقتول و با وسیله‌ای شبیه تبر و داس که احتمالا دست‌ساز بوده است، ضرباتی به این فرد وارد کرده و سپس از صحنه گریخته‌اند.
به گفته مقام قضایی، تا‌کنون 2نفر با اتهام معاونت در قتل دستگیر شده‌اند و متهمان اصلی نیز شناسایی شده‌اند که تحقیقات برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد..

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->