ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شروع شیرین شهرخودرو در شهر قدس

  • کد خبر: ۳۸۷۱
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۸
شروع شیرین شهرخودرو در شهر قدس
نماینده استان اولین گام در لیگ برتر فوتبال را محکم برداشت

مرتضی اخوان - تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در چهارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال موفق شد در یک دیدار خارج‌از‌خانه مقابل میزبان خود به برتری برسد. در این دیدار عنابی‌پوشان شهرخودرو مشهد مقابل آبی‌‌آسمانی‌های پیکان با نتیجه 2بر0 به برتری رسیدند تا فصل را با پیروزی شروع کنند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار همان نیمه اول با گل‌زنی هر 2 مهاجم خود یونس شاکری در دقیقه24 و روح‌ا... باقری در دقیقه38 کار را برای خودروسازان شهر قدس سخت کردند تا در نیمه دوم شاگردان فرکی هر چه زدند به در بسته بخورد و شهرخودرو نخستین 3 امتیاز فصل را به حساب خود واریز کند. نبرد خودروسازان و کسب این پیروزی برای نماینده خراسان چند نکته تأمل‌برانگیز را به‌همراه داشت؛ از عدم پخش تلویزیونی تا زوج‌سازی گل‌محمدی در خط آتش این تیم.

 

زوج‌سازی امیدوارکننده
2 گل شهرخودرویی‌ها در ورزشگاه شهر قدس درحالی پیروزی را به نام خودروسازان خراسانی ثبت کرد که هر 2 توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسید؛ اتفاقی که معمولا در فوتبال ایران کمتر می‌افتد و هر بازیکنی پایش به گل‌زنی باز می‌شود جز مهاجمان یک تیم! بااین‌همه یونس شاکری و روح‌ا... باقری که در دیدارهای پیش‌فصل هم نشان دادند زوج مناسبی برای خط آتش این تیم هستند، در این دیدار هم برای شهرخودرو گل‌زنی کردند تا نوید روزهای خوب در خط حمله را به هواداران مشهدی بدهند.

 

شروع بهتر از حریفان
شهرخودرو که سال گذشته به‌عنوان چهارمی لیگ برتر رسید، در شروع فصل جدید نتیجه‌ای بهتر از رقبای مستقیم خود در مسیر رستگاری لیگ نوزدهم به دست آورد. پرسپولیس کالدورن با تک‌گل ترابی از سد میهمان جنوبی‌اش گذشت و تراکتور پُرستاره هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید. استقلال استراماچونی هم در همین شروع لیگ چرخ‌هایش گرفتار پنچری بدشانسی شد و در دقیقه95 طعم تلخ شکست در بنیان‌دیزل برابر ماشین‌سازی را چشید؛ اما تیم یحیی گل‌محمدی شروع مقتدرانه‌ای داشت تا هواداران مشهدی به درخشش امسال تیمشان امیدوار باشند.

 

بدون سروش، بدون امین
غیبت سروش رفیعی و امین قاسمی‌نژاد، 2 ستاره خط جلوی شهرخودرو در این دیدار که یکی به سبب محرومیت و دیگری مصدومیت بود، یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی و هواداران این تیم به‌شمار می‌رفت؛ غیبتی که البته چندان در این تیم به چشم نیامد و همان‌طور که گل‌محمدی پیش از بازی اعلام کرده بود، این نام‌ها نبودند که برای تیم مشهد بازی کردند. شهرخودرو در خط دفاع هم با مربع مطمئن خود متشکل از محمدحسین مرادمند و علی نعمتی در قلب دفاع و فرشاد محمدی‌مهر و فرامزی در 2 گوش آن‌ها، عملکرد قابل‌قبولی داشت و یکی‌دو سیو سیدمهدی رحمتی نیز در نیمه دوم به کسب این نتیجه کمک کرد.

 

جنگ خودروسازان بدون پخش زنده!
یکی از اتفاقات پُرحرف‌وحدیث دیدار روز گذشته شهرخودرو و پیکان، عدم پخش تلویزیونی این بازی بود؛ اتفاقی که هواداران شهرخودرو را سخت ناراحت کرده و در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد. این اتفاق درحالی رقم خورد که از یکی‌دو هفته پیش هواداران مشهدی از حمیداوی، مالک شهرخودرو، خواسته بودند برای پخش زنده این بازی تمهیدی بیندیشد و او در فضای مجازی این قول را به هواداران داده بود؛ اما دست‌آخر این اتفاق رقم نخورد. این درحالی است که صداوسیمای بیشتر استان‌ها برای پخش بازی‌های تیم‌های لیگ‌برتری‌شان در شبکه استانی اقدام می‌کنند. به نظر می‌رسد عدم پخش نبرد خودروسازان به‌دلیل ناهماهنگی میان مسئولان شهرخودرو و مسئولان سیمای خراسان رضوی بوده است.

 

گل‌محمدی: 3 امتیاز سخت گرفتیم
سرمربی تیم شهرخودرو پس از پیروزی برابر پیکان گفت: اولین بازی لیگ برای ما خیلی خوب تمام شد. نتیجه خوبی گرفتیم؛ هرچند با سختی زیادی به دست آمد. هدف ما کسب 3 امتیاز بود که با تلاش بچه‌ها به این مهم رسیدیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم، اما حریف سختکوش بود و گرفتن 3 امتیاز سخت بود؛ ولی بچه‌ها خوب دفاع کردند. اشکالاتی در نیمه دوم داشتیم، به‌ویژه در انتقال توپ. خیلی راحت توپ‌ها را از دست می‌دادیم که باعث شد حریف فشار زیادی به ما بیاورد. بچه‌های ما در دفاع خوب ظاهر شدند. رحمتی نقش خوبی داشت و توانستیم از گل‌هایمان محافظت کنیم و امیدوارم در آینده این روند را ادامه دهیم. وی در ادامه گفت: سیستم و نوع بازی ما ارسال از کناره‌هاست که باعث می‌شود موقعیت‌های زیادی برای مهاجمان به دست بیاید. با آمدن روح‌ا... باقری تیم ما در خط حمله جان تازه‌ای گرفته است. من خوش‌حالم که مهاجمان ما گل‌زنی‌ می‌کنند و امیدوارم این روند برای آن‌ها ادامه داشته باشد. سرمربی شهرخودرو درباره جذب بازیکنان تصریح کرد: دراین‌باره بارها صحبت کرده‌ام، اما بر اساس نیاز و بازیکنانی که از دست دادیم، بازیکن گرفتیم. بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی با ما دارند. گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش باز هم بازیکنان جدیدی خواهد گرفت یا نه، عنوان کرد: بعید می‌دانم؛ مگر اینکه بازیکنی باشد که نتوان از اسمش گذشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->