اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

چرا پروژه بوستان کوثر متوقف شده است؟

  • کد خبر: ۴۵۲۴
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
چرا پروژه بوستان کوثر متوقف شده است؟
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

آتش نشانی
605...0915 ای کاش مدیرعامل سازمان آتش نشانی با شجاعت نام همه مراکز مانند مجتمع ها و بیمارستان ها و... را که از نظر این سازمان ناایمن اند بیان می کرد. یک بار که سرمایه گذاران به دلیل ترس مردم از خطرات، با ورشکستگی مواجه شوند دیگران به تأییدیه آتش نشانی توجه می کنند! چرا باید آتش نشانان و مردم عادی به دلیل سود افراد سودجو، دچار مشکل شوند؟ در لفافه صحبت کردن تا کی؟


دانشگاه پیام نور
773...0915 چرا دانشگاه پیام نور مشهد بعد از 3 سال اصل مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان به ویژه دانشجویان دختر را نمی دهد؟


شهرداری
405...0915 از شهردار جوان شهرمان جناب آقای مهندس کلائی و همه معاونت های ایشان، به ویژه معاونت اقتصادی و معاونت خدمات شهری، برای آغاز پروژه ساخت بزرگ ترین تقاطع شمال شرق کشور در میدان نمایشگاه تشکر و برای سلامتی و طول عمر شما خدمتگزاران در شهرداری دعا می کنیم.
شهروند- می شود درباره پارک میدان کوکاکولای سابق واقع در بولوار کوثر اطلاع رسانی کنید؟ مدتی است پروژه ساخت این بوستان متوقف شده است، درحالی که قرار بود چند ماه پیش افتتاح شود.
شهروند- ضمن تشکر و قدردانی از شهردار پر تلاش و جوان شهرمان جناب دکتر کلائی که به مسائل اساسی، زیر بنایی و مبلمان شهری توجه می‌کند، به دیگر عوامل اجرایی شهرداری هم خسته نباشید می‌گویم. همچنین از شهردار منطقه ۹ به دلیل جدیت در کار و تلاش مستمر تشکر و مواردی را یادآوری می‌کنم: اول، برای ترمیم سطح پیاده‌روهای مسیر میدان پار‌ک تا هتل پردیسان تشکر می‌کنم که الان در حال اجراست، دوم، انتظار می‌رود پارک پردیسان در شأن منطقه باشد. سطح آسفالت این بوستان نیازمند لکه‌گیری اساسی و بازسازی دوباره است. این سطح ناهموار مشکلاتی برای کودکان و سال‌خوردگان ایجاد کرده است، سوم، در گذشته مسیر میدان پارک تا درِ شرقی دانشگاه نورپردازی زیبایی داشت، چراغ‌هایی در پای درختان نصب شده بود که دانشجویان، خانواده‌های آن‌ها و شهروندان از آن بهره‌مند می‌شدند ولی متأسفانه در چند سال اخیر به این چراغ‌ها توجه نشده است و آن‌ها را جمع کرده‌اند، چهارم، جانمایی ایستگاه دوچرخه‌سواری درِ شرقی دانشگاه فردوسی بسیار نازیبا، مزاحم و خطرناک است. امید می‌رود با درایت شهردار محترم موارد بالا بررسی شوند.


سازمان تاکسی رانی
شهروند- چرا تعاونی تاکسی رانی به تاکسی داران تسهیلاتی برای دریافت لوازم منزل یا تلفن همراه نمی دهد، چرا تاکسی رانی به تاکسی رانان بن استفاده از شهربازی یا استخر نمی دهد؟


اتوبوس رانی
449...0939 از مدیریت رفاه شهرداری گله دارم. زورتان فقط به چند نیروی خدماتی و نگهبان تأمین نیروی اتوبوس رانی رسیده است؟ با 9 سال سابقه کار باید رفاهیات ما را حذف کنید؟ خدا را خوش نمی آید. همان پول ناچیز برای ما کمک خرج بود. به خدا ما هم زن و بچه داریم و اجاره خانه می دهیم.
651...0938 با توجه به اینکه شاهنامه 67 راه رسیدن به آرامگاه خواجه ربیع و چند روستای اطراف محسوب می شود از مدیرعامل اتوبوس رانی خواهشمندیم یک خط اتوبوس به این مسیر اختصاص دهد.


سهام عدالت
شهروند- چرا من که کارگر هستم و ثبت نام اولیه سهام عدالت را نیز انجام داده بودم و کد رهگیری دارم، اسمم در سایت نیست ؟


آموزش و پرورش
شهروند- برای ثبت‌نام دخترم به مدرسه رفتم. مدیر مدرسه گفت: باید 160 هزار تومان بدهید تا اسم دخترتان را بنویسیم. گفتم: چرا؟ فرمودند مدرسه خرج دارد و آموزش و پرورش هیچ پولی برای آب، برق گاز و تعمیرات به ما نمی‌دهد. خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


متفرقه
شهروند- نشست های پی در پی وزیر محترم امور خارجه و دیگر مقامات چه تأثیری در بهبود اوضاع کشور دارد؟ چرا برای کنترل و مهار گرانی هیچ کاری نمی شود؟ چرا جلوی صادرات بی رویه کالاها به خارج از کشور گرفته نمی شود؟ چرا این شکاف عمیق طبقاتی و این فشار به اقشار حقوق بگیری مانند کارگران و بازنشستگان اصلاح نمی شود و چرا حقوق ها هیچ تناسبی با دخل و خرج ها ندارند؟ باید در برابر مردم پاسخ گو باشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->