نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آیا فغانی از ایران مهاجرت میکند؟

  • کد خبر: ۴۶۳۹
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
آیا فغانی از ایران مهاجرت میکند؟
داور بین المللی فوتبال ایران از احتمال رفتنش به کشور استرالیا برای اقامت در این کشور سخن گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ورزش سه، بحث مهاجرت علیرضا فغانی از ایران مربوط به امروز و دیروز نیست. بعد از جام جهانی 2018 روسیه و اتفاقاتی که این داور برجسته فوتبال جهان در کنار موفقیت های بی نظیرش تجربه کرده بود که برای اولین بار شایعه مهاجرت فغانی مطرح شد. در آن زمان فغانی خودش برای مدتی سکوت کرد اما بعدا به تکذیب ماجرا پرداخت و چند ماه بعد حتی او در جام ملت های آسیا نیز قضاوت کرد.


بعد از جام ملت ها نیز شایعات درباره مهاجرت فغانی وجود داشت اما این داور هر بار این موضوع را تکذیب کرد و قضاوت های متوالی او در لیگ برتر ایران سبب شد تا تقریبا همه این موضوع را فراموش کنند. حالا اما با گذشت مدت زیادی از این اتفاقات بار دیگر شایعه نگران کننده درباره داور بین المللی فوتبال ایران قوت گرفته و نکته قابل توجه این است که حالا خودش هم این موضوع را رد نمی کند.


فغانی در گفت و گویی که امروز با باشگاه خبرنگاران انجام داده در این خصوص حرف زده است. او گفته: «این بحث بار‌ها پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تکرار شده و خیلی‌ها هم به آن پرداخته و هر روز می‌گویند فغانی به یک کشور خاص می‌رود یا نمی‌رود. از همان زمان هم بار‌ها گفته ام اگر مشکل تحصیلی فرزندانم درست شود، احتمال دارد از ایران بروم، اما من همچنان در لیگ ایران داوری خواهم کرد.»


با این صحبت ها مشخص است که فغانی می خواهد محل زندگی اش را در کشور دیگری قرار دهد و از طرفی مثل یک شخص پروازی در ایران نیز قضاوتش را ادامه بدهد. او در توضیح این ماجرا تاکید کرد: «اقامت دائم استرالیا را دارم با این وجود تاکنون رفتن من از ایران قطعی نشده است. اگر هم این موضوع انجام بشود، باز هم می توانم زمان هایی که در ایران هستم در لیگ برتر قضاوت کنم. ضمن اینکه تمام ابلاغ های بین المللی ام برای فدراسیون ایران صادر می شود. باز هم تاکید می کنم در حال حاضر هم تصمیم قطعی برای مهاجرت به استرالیا نگرفته ام.»


در چنین شرایطی مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار داور برجسته فوتبال و افتخار این رشته است. از همین حالا بسیاری از طرفداران فوتبال منتظر حضور و درخشش فغانی در جام جهانی 2022 قطر هستند و شاید اگر او بخواهد به استرالیا مهاجرت کند، این موضوع نیز برای فوتبال ایران تحت تاثیر قرار بگیرد. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->