برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

ساز و کار جدید نماینده بسکتبال خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۷۸۵
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
ساز و کار جدید نماینده بسکتبال خراسان رضوی
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا این فصل با تدارک بیشتری به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال پا خواهد گذاشت

نادر نوروزی - تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا سال گذشته به‌عنوان نماینده بسکتبال خراسان رضوی با استفاده از بازیکنان بومی، حضوری آبرومندانه در لیگ برتر داشت و در میانه جدول قرار گرفت. پارسا پس از حضور در لیگ‌های پایه، دسته2 و دسته‌یک بسکتبال درحالی پله‌پله روند صعودی خود را طی کرد و سال گذشته جواز حضور در سوپرلیگ بسکتبال را دریافت کرد که خراسان رضوی 3 سال بود نماینده‌ای در سطح اول بسکتبال ایران نداشت. تیم بسکتبال پارسا با حضور در لیگ برتر با توافق با اسپانسر، نامش را به آویژه‌صنعت پارسا تغییر داد و این باشگاه سال گذشته به‌صورت کاملا خصوصی در لیگ برتر بسکتبال حاضر شد؛ اما حالا زمزمه‌هایی از افزایش بودجه این باشگاه و حمایت شهرداری مشهد از مجموعه این باشگاه شنیده می‌شود که می‌تواند به حضور مقتدرانه آویژه‌صنعت پارسا در لیگ برتر کمک کند. درحالی‌که امسال انتظار می‌رود با تدارکات بیشتر تیم‌ها در لیگ برتر بسکتبال و افزایش تعداد تیم‌‎ها شاهد لیگ جذاب‌تری باشیم، باشگاه‌های مهرام، اسلم اسپورت، توفارقان آذرشهر، شهرداری بندرعباس، مس کرمان، اکسون، شیمیدر، ذوب‌آهن، پتروشیمی، شهرداری گرگان، رعد پدافند هوایی، نیروی زمینی، شهرداری قزوین، پالایش نفت آبادان و آویژه‌صنعت پارسا آمادگی خود را برای لیگ برتر اعلام کردند و با حضور نماینده‌ها اواخر شهریورماه جلسه قرعه‌کشی لیگ برگزار خواهد شد تا طبق برنامه لیگ برتر بسکتبال در فصل 98 از 9آبان‌ماه استارت بخورد.


آغاز فعالیت‌های پیش‌فصل و زمزمه حضور مربی خارجی
مسئولان باشگاه آویژه‌صنعت پارسا پیش‌از‌این هنوز از اعلام‌آمادگی صدردصدی خود برای حضور در لیگ برتر خبر نمی‌دادند و برنامه‌های این تیم را وابسته به مذاکرات با اسپانسر و مسئولان شهری مشهد می‌دانستند؛ اما حالا چندروزی است که فعالیت‌های این باشگاه برای پیش‌فصل آغاز شده و شواهد نشان‌دهنده مذاکرات مثبت بین این باشگاه و حامیان مالی است. مهدی افخمی، مجید صادقی، صالح فروتن و ابوالفضل سیدی، 4 بازیکن مشهدی فصل گذشته پارسا هستند که به‌تازگی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند و همچنین علیرضا مرتضوی، بازیکن مشهدی فصل گذشته نیروی زمینی، به این تیم پیوسته است؛ اما مدیرعامل این باشگاه می‌گوید آن‌ها برای هدایت تیمشان امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارند و کار امضای قرارداد با سرمربی از صربستان در مراحل پایانی قرار گرفته است و به‌زودی امضا خواهد شد.

 

جلسه با شهرداری، موفقیت‌آمیز بود
مدیرعامل باشگاه آویژه‌صنعت پارسا درباره شرایط این باشگاه و روند آماده‌سازی این تیم گفت: برای هدایت تیم با یک مربی صربستانی درحال مذاکره هستیم که کارنامه خوبی هم دارد. قرارداد آماده شده است، اما بند‌ها و جزئیاتی هست که بر روی آن کار می‌کنیم و پس از حل آن‌ها قرارداد به‌زودی امضا خواهد شد. جعفر فلاح افزود: حضور این مربی در مشهد علاوه بر حضور بهتر ما در لیگ به ظرفیت بسکتبال مشهد کمک خواهد کرد و می‌تواند در حوزه آموزش در رده‌های سنی باشگاه بسیار مؤثر واقع شود. وی ادامه داد: امسال با توافقی که با اسپانسر داشتیم، بودجه ما 50درصد افزایش یافت که قطعا به همین میزان در کارایی و قدرت ما و مجموعه باشگاه تأثیر می‌گذارد. همچنین ما جلسه بسیار خوب و مثبتی با معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد برگزار کردیم و همان‌طور که شهرداری سال گذشته حمایت‌هایی از ما انجام داد، امسال هم پشتیبان ما خواهد بود. فلاح تصریح کرد: مسئولان شهری مشهد عنوان کردند که از باشگاه‌های ورزشی که اسپانسر داشته باشند، حمایت‌هایی انجام خواهند داد. ما ساختار و تشکیلات خود را داریم و بودجه مشخصی هم در باشگاه هزینه می‌شود. قطعا اگر شهرداری حمایتی از ما انجام دهد، این به حضور پرقدرت‌تر ما در لیگ کمک می‌کند. فلاح درباره ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این باشگاه ادامه داد: هدف اصلی ما حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته بود که تاکنون موفق به این کار شده‌ایم. جز 2 بازیکن که از جمع ما جدا شده‌اند، قطعا در ادامه بازیکنانی که با برنامه‌های ما و مربی جدید تیم سازگاری داشته باشند، به باشگاه اضافه خواهند شد و در این مسیر تلاش می‌کنیم بازیکنان خوش‌نام و مؤثری را در پست‌های موردنیاز اضافه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->