کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
استفاده پزشکان از کارتخوان از اول مهر اجباری است

با پزشکان فاقد کارتخوان، برخورد قانونی می‌شود

  • کد خبر: ۴۷۹۲
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
با پزشکان فاقد کارتخوان، برخورد قانونی می‌شود
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‏ سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: در صورتی که پزشکان از اول مهر تکلیف خود در قبال ثبت کارت خوان در سامانه مالیاتی را انجام ندهند مشمول تمامی تبعات قانونی می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبرآنلاین، علی رستم‌پور افزود: تا روز چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۴ درصد از فراخوانی که انجام شده بود، ثبت‌نام کردند و سامانه بسته نخواهد شد.
وی با اشاره به آخرین ثبت‌نام دستگاه کارتخوان پزشکان در سامانه سازمان امور مالیاتی، اظهار داشت: تا روز چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۴ درصد از فراخوانی که انجام شده بود، ثبت‌نام کردند و در دو روز باقیمانده یعنی پنجشنبه و جمعه آمار به ۲۱ درصد رسیده است؛ در حال حاضر ۱۴۲۶۶ پزشک دستگاه کارتخوان خود را در سامانه مالیاتی ثبت کردند.
وی افزود: این موضوع علیرغم همه فضاسازی‌های صورت‌گرفته، ظرف مدت باقی‌مانده به نوعی عده‌ای مانع ثبت دستگاه کارتخوان پزشکان در سامانه مالیاتی بودند.
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‏ سپاری سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه عده‌ای با فضاسازی دنبال تمکین نکردن پزشکان بودند، گفت: شبهاتی مانند اینکه چرا تبعیض شده و اول پزشکان باید این کار را انجام دهند و یا آن که زیر ساخت این کار آماده نیست و دیگر مباحث در این راستا مطرح شد.

فرآیند ثبت‌نام کارتخوان پزشکان متوقف نمی‌شود
رستم پور با تاکید بر اینکه فرایند ثبت نام کارتخوان پزشکان هیچ وقت متوقف نمی‌شود، عنوان کرد: با این فرض که امروز یک پزشک مجوز مطب و طبابت خود را اخذ می‌کند نیاز است تا سامانه باز باشد و اطلاعات مربوط به آن ثبت شود؛ بنابراین عملاً سامانه بسته نمی‌شود. قرار بر این بود از اول مهرماه تمامی مراکز درمانی که فراخوان شدند برای نصب و استفاده از کارتخوان مورد تایید سازمان مالیاتی ثبت نام کنند. در حال حاضر نیز این تکلیف سر جای خودش معتبر است.
وی اضافه کرد: در صورتی که پزشکان از اول مهر تکلیف خود در قبال ثبت کارت خوان در سامانه مالیاتی را انجام ندهند مشمول تمامی تبعات قانونی می‌شوند چرا که به قانون تمکین نکردند و از اول نیز نمی‌خواستیم به این موضوع ورود کنیم.
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‏ سپاری سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه عده‌ای اینگونه برداشت کردند با توجه به باز بودن سامانه برای ثبت کارتخوان، سازمان مالیاتی از موضع خود عقب نشینی کرده است، گفت: طبق برنامه ریزی و اجرا که از اول مهر ماه تکلیف شده کماکان نیز همان تاریخ خواهد بود؛ بحث تمدید زمان مطرح نیست و سایت همواره باز است. مهم اجرا بوده که از اول مهر عملیاتی می‌شود.
رستم پور با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کار خود را به سرعت و با تلاش مجدانه شروع کرده است، بیان داشت: تا پایان روز‌های قبل از اجرا اگر پزشکی ثبت نام کرد سعی می‌کنیم شناسه ثبت کارت خوان را ارائه می‌دهیم تا تکالیف قانونی از سمت سازمان مالیاتی اجرا شده باشد و از این به بعد، تکلیف برعهده پزشکان محترم است تا به آن عمل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->