قیمت گوشت قرمز لاشه گوسفندی هر کیلو ۸۵ هزار تومان / کاهش قیمت ۲۰ قلم کالا در مشهد

  • کد خبر: ۴۸۰۰
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
قیمت گوشت قرمز لاشه گوسفندی هر کیلو ۸۵ هزار تومان / کاهش قیمت ۲۰ قلم کالا در مشهد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از کاهش قیمت ۲۰ قلم کالا در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از تسنیم، علی رسولیان اظهار داشت: در بازه زمانی یک ماهه حدود ۵۲ قلم کالا را رصد کردیم که از این تعداد کالا ۲۰ قلم با کاهش قیمت همراه بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: عمده این کالا‌ها که با کاهش قیمت همراه بوده شامل مصالح ساختمانی و گوشت می‌شود و علاوه بر این، ۱۶ قلم کالا با افزیش قیمت و ۱۶ قلم نیز بدون تغییر قیمت باقی مانده است.
رسولیان افزود: قیمت بیشتر کالا‌ها به ویژه اقلام اساسی در استان از متوسط کشوری پایین‌تر است، در ماه‌های محرم و صفر، کالا‌های اساسی مورد نیاز هیئات مذهبی مانند شکر، برنج و گوشت بدون هیچ مشکلی تامین می‌شود و در این زمینه اتاق اصناف همکاری خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در استان از متوسط کشوری هزار تومان ارزان‌تر و نیز قیمت گوشت قرمز لاشه گوسفندی در استان هر کیلو ۸۵ هزار تومان بوده که این رقم در میانگین کشوری ۹۸ تومان است. قیمت هر کیلو گوسفند زنده هم در استان ۴۳ هزار تومان است، در صورتی که قیمت گوشت زنده در میانگین کشوری هر کیلو ۴۷ هزار تومان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: قیمت لوبیا و عدس در استان از میانگین کشوری کمتر است، قیمت چای نیز هر بسته در استان ۶۵ هزار تومان بوده در صورتی که این مبلغ در میانگین کشوری ۶۶ هزار تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->