معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

حاشیه های مستر تیستر در اینستاگرام+فیلم جنجالی

  • کد خبر: ۵۵۳۸
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
  • ۱
حاشیه های مستر تیستر در اینستاگرام+فیلم جنجالی
‏جزئیات کامل حمله مستر تیستر بعد از پست با عکس سر شتر به یک کارتونیست

ایمان فروزان‌نیا - 10سال قبل که هنوز مرحوم فیس‌بوک روی بورس بود و ما هم حوصله‌ای برای گشت‌وگذار در آن داشتیم، با حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر آشنا شدم. آن زمان هم مثل الان، کارش این بود که به رستوران‌های مختلف برود و درمورد کیفیت غذاها و خدماتشان برای دیگران بگوید؛ البته در نبود ویدئو و اینستاگرام و این چیزها، مستر برای مخاطبانش می‌نوشت و نهایتا چندتا عکس هم ضمیمه‌اش می‌کرد. اینستاگرام که از راه آمد، مستر و امثال او بازارشان حسابی رونق گرفت. فیلم‌های زرق‌وبرق‌دار جای متن‌های خوشمزه را گرفت و کارشان راحت‌تر و بازارشان داغ‌تر شد. تعداد دنبال‌کننده‌های‌ مستر هم دانه‌دانه افزایش یافت و به 700هزار نفر رسید، پایش به سینما باز شد و در فیلم «پاستا ریونی» بازی کرد. رستورا‌ن‌گردی در خارج از ایران را شروع کرد و کم‌کم تبدیل شد به یک شاخ اینستاگرام؛ البته شاخ شدن در اینستاگرام بد نیست تازمانی‌که به کسی شاخ نزنی. ولی گویا مستر یا از این اصل خبر نداشت یا نتوانست آن را رعایت کند و وارد دعوای مجازی‌ای شد که گردوخاکش حسابی بالا گرفت و از همه بیشتر در چشم خودش رفت. اینفلوئنسر خوش‌اشتهای دیروز با آن موهای بامزه فرفری، امروز در چشم خیلی‌ها یک فرد بی‌ادب و انتقادناپذیر است که با آنچه در صفحه اینستاگرام خوش‌آب‌ورنگش نشان می‌دهد، 180درجه فاصله دارد.

 

پست جنجالی از مستر تیستر!!

تعداد بازدید : 2166
 
کاریکاتور اعتراضی نگار شمس
 
حاشیه های مستر تیستر در اینستاگرام+فیلم جنجالی
 
کاریکاتور ماهنامه طنز نیمروز : قهرمان پوشالی
 
حاشیه های مستر تیستر در اینستاگرام+فیلم جنجالی
 
کاریکاتور اعتراضی مهدی احمدیان 
 
حاشیه های مستر تیستر در اینستاگرام+فیلم جنجالی
 

کارتون اعتراضی شیدا سردشتی گرافیست و فعال شبکه های اجتماعی

 

حاشیه های مستر تیستر در اینستاگرام+فیلم جنجالی


دعوا با چاشنی فحش و توهین
همه‌چیز از سلفی مستر با یک شتر شروع شد؛ شتری که کمی بعد، عکس کله‌اش درحال پخته شدن روی اینستاگرام مستر تیستر قرار گرفت و باعث ناراحتی برخی کاربران فضای مجازی به‌خصوص گیاه‌خواران شد. این وسط نگار شمس، کارتونیست، که ازقضا گیاه‌خوار هم هست، در صفحه اینستاگرامش کارتونی منتشر کرد که در آن یک شتر، سر یک آدم را که شباهت زیادی به مستر تیستر دارد، داخل سینی سرو کرده است. گویا این کارتون به مذاق مستر خوش‌اشتهای ماجرا خوش نمی‌آید و در چت اینستاگرام با الفاظ بسیار رکیک و توهین و تحقیر از خجالت خانم کارتونیست درمی‌آید. بعد هم دنبال‌کننده‌هایش را بسیج می‌کند برای ریپورت کردن صفحه نگار شمس. از آن‌طرف نگار شمس از چتش با مستر تیستر و فحاشی‌های او اسکرین‌شات و عکس تهیه می‌کند و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند و از همین‌جاست که کاربران با چهره دیگر این اینفلوئنسر اینستاگرامی آشنا می‌شوند و از خواندن توهین‌های او حسابی جا می‌خورند.


الکی شاخ نسازیم
حالا خیلی‌ها فهمیده‌اند که مستر تیستر آن چهره مؤدب و خوش‌اخلاقی که در کلیپ‌های اینستاگرام از او می‌بینیم، نیست. حداقل در مقابل انتقاد این‌طور نیست. ماجرای اخیر باعث شده است برخی کاربران بیشتر درباره او جست‌وجو کنند و مثلا معلوم شود شرکت انگلیسی که مستر مدعی بود در آن کار می‌کند، از سال2013 تعطیل شده است. حالا کاشف به عمل آمده است که مستر تیستر به هر رستورانی که می‌رود، یک تندیس کیفیت هم اهدا می‌کند که هزینه‌اش 30میلیون تومان ناقابل است. حالا برای برخی سوال شده است که اساسا تیسترهای غذا براساس چه نظام ارزیابی و چه اعتباری به رستوران‌ها امتیاز می‌دهند و از آن‌ها پول می‌گیرند.
ولی از همه بحث‌ها مهم‌تر، این اتفاق بهانه‌ای شد برای فکر کردن بیشتر به پویش # احمق‌ها_ را_معروف نکنیم؛ پویشی که از ما می‌خواهد وقتی از یک شاخ مجازی رفتار بدی می‌بینیم، او را آن‌فالو کنیم و باعث نشویم به پشتوانه دنبال‌کننده‌هایش با قدرت بیشتری به رفتار غلطش ادامه دهد. برخی کاربران هم با توئیت‌هایشان سعی کرده بودند به این موضوع در ماجرای مستر تیستر اشاره کنند: «شما فکر کن 700هزار نفر کسی رو فالو کردن که حتی بلد نیست بدون غلط، فحش بده!» کاربر دیگری نوشته بود: «‏این خوبه که الان به فکر افتادی بری مستر تیستر رو آن‌فالو کنی، اما بعدها سر فرصت بشین با خودت فکر کن که اساسا چرا از اول این تیپ آدم‌ها رو فالو کرده بودی؟ وقتی از کسی و یا جریانی حمایت می‌کنیم، به خودمون و دیگران و جهان داریم نشون می‌دیم که ما از چه جنسی هستیم».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شهروندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
16
2
اول از همه کار اون زن کاریکاتوریست جرم هست
دوما جوای های هوی هست حتما چیزی گفته که طرف بهش اینطوری فحش داده
الکی گسی گرد و خاک بلند نمی کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->