حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اعتراض باشگاه پرسپولیس به نحوه بلیت فروشی بازی شهرخودرو در مشهد

  • کد خبر: ۶۱۸۲
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
  • ۱
اعتراض باشگاه پرسپولیس به نحوه بلیت فروشی بازی شهرخودرو در مشهد
باشگاه پرسپولیس در اعتراض به نحوه بلیت فروشی بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس، نامه‌ای را به سازمان لیگ فوتبال ارسال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس با توجه به تماس‌های مکرر هواداران به ویژه از مشهد، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواهان تسهیل شرایط بلیت فروشی برای آن‌ها و امکان برابر و یکسان جهت استفاده از حق قانونی خرید بلیت برای تماشاگران دو تیم، طبق ضوابط و سهمیه‌ها شد.


خبر مرتبط: بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس


خبر مرتبط: محدودیت‌های ترافیکی بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس


خبر مرتبط: قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه



این در حالی است که هواداران تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس می‌توانند به صورت عمومی در روز ۵ شنبه ۱۱ مهر بلیت بازی را از دو طریق خریداری کنند.

در مرحله اول از طریق تلفن همراه و با وارد کردن کد دستوری:

۸۰۸۰#*۶۶۵۵*
و انتخاب مکان مورد نظر و در اختیار داشتن کدملی و رمز دوم کارت بانکی خود می‌توانند بلیت خود را دریافت کنند.
راه دیگر خرید بلیت نیز ورود به سایت


fc.shahrkhodro.com‌


می‌باشد که در این بخش نیز با در اختیار داشتن کدملی و رمز دوم کارت بانکی می‌توانند بلیت الکترونیکی خود را خریداری کنند. 
گفتنی است بر این اساس کسانی که تاکنون در بازی قبلی شهرخودرو بلیت تهیه کردند، بلیت خود را می‌توانند خریداری کنند و پس از این تاریخ سامانه و سایت برای افرادی تا به حال ثبت نام ننموده اند و کد ملی آن‌ها ثبت نشده است، باز می‌شود.
دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و پرسپولیس جمعه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
لیی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->