نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بازی فردا فرصت کسب نخستین پیروزی شهرخودرو در مقابل پرسپولیس

  • کد خبر: ۶۲۶۱
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
بازی فردا فرصت کسب نخستین پیروزی شهرخودرو در مقابل پرسپولیس
هر تماشاگر مشهدی، همچون تمام کادرفنی و بازیکنان تیم در اندیشه پایان دادن به طلسم ناکامی برابر پرسپولیس هستند.

بهنام اخوت

این یک تلاش دوباره است؛ تلاش برای غلبه بر ارتش سرخ پایتخت. ارتشی که ۳ سال پیاپی است فاتح فوتبال ایران می‌شود. نبردی که هیچ‌گاه در این ۱۳ بار رویارویی شهرخودرو و پرسپولیس به سود مردان مشهد نبوده و این‌بار شاگردان گل‌محمدی به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند. شهرخودرو و پرسپولیس فردا از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. شهرخودرویی‌های متوقف‌شده برابر مسجدسلیمان و پرسپولیسی‌های شکست‌خورده در تهران برابر سپاهان، حالا فقط و فقط به برد فکر می‌کنند و همین نوید یک دیدار تماشایی در آوردگاه هفته ششم را به هواداران ۲ تیم می‌دهد.

حیدری، قاضی دیدار پرحاشیه
پیام حیدری، داور باتجربه فوتبال ایران، در حالی قرار است قضاوت بازی جمعه را به عهده داشته باشد که این دیدار از چند روز پیش با حواشی متعددی روبه‌رو بوده است. از ماجرای بلیت‌فروشی و اعتراض پرسپولیسی‌ها به روند آن گرفته تا شایعه موکول شدن بازی از جمعه به شنبه! حواشی که بی‌تردید اگر بیشتر نباشد، دست‌کم به اندازه کیفیت فنی بازی برای هواداران فوتبال جذابیت دارد. قاضی حیدری همراه با رحیم شاهین و محمدرضا منصوری دیدار جمعه را در شرایطی سوت می‌زند که به تمام این حساسیت‌ها و حواشی به‌وجودآمده کاملا واقف است و به‌خوبی می‌داند که کار سختی در پیش دارد.

مشهد در اندیشه طلسم‌شکنی
اعداد و آمار نشان می‌دهد مردان تیم مشهد در سال‌های اخیر به هیچ عنوان عملکرد قابل دفاعی برابر پرسپولیس نداشته‌اند؛ ۷ شکست و ۶ تساوی و بدون هیچ پیروزی، عملکردی است که تمام شهر را به انتقام و طلسم‌شکنی تیم محبوبشان برابر سرخ‌پوشان پایتخت همدل کرده است. حالا هر تماشاگر مشهدی، همچون تمام کادرفنی و بازیکنان تیم در اندیشه پایان دادن به طلسم ناکامی برابر پرسپولیس هستند. هم‌جواری ۲ تیم در جدول و قرار گرفتن شهرخودرو با ۱۰ امتیاز در مکان سوم و پرسپولیس با ۹ امتیاز در جایگاه چهارم، بر حساسیت‌های این بازی افزوده است. اگر هرکدام از ۲ تیم فاتح میدان باشند، از حریف در جدول فاصله می‌گیرند و تساوی آن‌ها موجب خوش‌حالی رقیبان در مسیر رستگاری می‌شود.

پرسپولیس با لشکر محرومان در مشهد
شهرخودرویی‌ها در بازی روز جمعه یک امتیاز مثبت در مقایسه با حریف تهرانی دارند و آن هم آماده بودن تمام بازیکنانشان است. تیم گل‌محمدی برای این دیدار نه محرومی دارد و نه مصدومی. در سوی مقابل پرسپولیس ۲ بازیکن تأثیرگذار خود، شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده، را به سبب محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و سیدجلال حسینی، کاپیتان این تیم، هم حضورش در بازی روز جمعه، در هاله‌ای از ابهام است. سیدجلال که چندی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، برای این دیدار در تمرینات پرسپولیس حضور دارد، اما اینکه در فهرست ۱۱ مرد نهایی کالدرون برای حضور در میدان نبرد با شهرخودرو باشد یا نه، باید منتظر نشست و دید چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد؟ از سویی درگذشت جعفر کاشانی، پیش‌کسوت پرآوازه پرسپولیس در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا این دیدار شوک بزرگی را به پرسپولیسی‌ها وارد کرده است که می‌تواند بر عملکرد آن‌ها نتیجه معکوس بگذارد و حریف تهرانی را برای موفقیت جری‌تر کند.

آماده‌باش ارتش ۲۰ هزارنفری
نبرد شهرخودرو و پرسپولیس به‌عنوان بازی بزرگ هفته، با حضور ۲۰ هزارنفری هواداران مشهدی می‌تواند به قابی ماندگار در تاریخ فوتبال کشور بدل شود. کافی است روز جمعه هواداران مشهدی همچون همیشه برای حمایت از تیم شهرشان به آوردگاه ورزشگاه امام رضا (ع) بیایند و ۹۰ دقیقه به تشویق تیم محبوبشان بپردازند. هوادارانی که البته با تهیه بلیت الکترونیکی به تماشای این نمایش جذاب خواهند رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->