بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در خراسان رضوی افزایش ۲ برابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضائی در پی گران شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است
سرخط خبرها
سازمان بازرسی کل کشور:

موضوع حذف عنوان «شهید» از تابلو‌های معابر با قید فوریت در حال بررسی است

  • کد خبر: ۶۴۳۶
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
موضوع حذف عنوان «شهید» از تابلو‌های معابر با قید فوریت در حال بررسی است
سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: حذف عنوان «شهید» از برخی تابلو‌های معابر با قید فوریت در حال بررسی است و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه و برخورد با خاطیان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان بازرسی کل اعلام کرد: با عنایت به حذف عنوان «شهید» از برخی تابلو‌های معابر و خیابان‌های شهر تهران و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، اول مهرماه سال جاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان دستور بررسی این موضوع را با قید فوریت به بازرسی کل مربوطه صادر کرد.
بر همین اساس، این موضوع در دستور کار بازرسی کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت و از پیروز حناچی شهردار تهران خواسته شد تا با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به‌منظور عدم تکرار موضوع، گزارشی از اقدامات دستگاه متبوع خود نسبت به شناسایی متخلفین، نحوه برخورد با آنان و نیز رفع اشکالات تابلو‌های نصب‌شده با قید فوریت به سازمان بازرسی کل کشور ارائه شود.
هم‌زمان با توجه به وصول گزارش‌هایی از سایر شهرستان‌ها مبنی بر تکرار این موضوع، با دستور رئیس سازمان بازرسی، تمام بازرسان کل استانی، موظف شدند موضوع مربوطه را بررسی و نتیجه را به مرکز گزارش کنند که این روند در حال بررسی و پیگیری است.
در همین راستا، معاونان حمل‌ونقل، مدیران زیباسازی برخی مناطق شهر تهران و یکی از پیمانکاران مربوطه به سازمان بازرسی احضار و توضیحات لازم از آن‌ها اخذ گردید.
در پایان سازمان بازرسی کل کشور ضمن پیگیری و انجام اقدامات لازم، از کلیه مردم شریف و شهیدپرور و فعالان رسانه‌ای می‌خواهد در صورت مشاهده مواردی در این خصوص، گزارش‌های مستند خود را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس shekayat.bazresi.ir ارسال نمایند. پیگیری‌های سازمان بازرسی برای اصلاح موارد و شناسایی متخلفین و برخورد لازم با خاطیان، در حال انجام است و تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->