نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دختر موی تای کار مشهدی قهرمان جهان شد

  • کد خبر: ۶۴۴۳
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
  • ۵
دختر موی تای کار مشهدی قهرمان جهان شد
سیما نیک نام، دختر موی تای کار مشهدی تاریخ‌ساز شد

ستاره تیم ملی موی‌تای بانوان ایران که به‌همراه سایر ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی موی‌تای به آنتالیای ترکیه سفر کرده بود، روز گذشته موفق شد با غلبه بر همه حریفان، نشان ارزشمند طلای این مسابقات را به دست بیاورد.

مسابقات جهانی موی‌تای به میزبانی شهر آنتالیا کشور ترکیه از چند روز قبل آغاز شده است. رقابت‌های آماتور قهرمانی جهان در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود. سیما نیک‌نام، دختر مشهدی تیم ملی، در این پیکارها بعد از غلبه بر حریف قدرتمند لبنانی به فینال پیکارها راه یافت؛ فینالی که باید برابر حریف ترک که از امتیاز میزبانی برخوردار بود، انجام می‌شد. نیک‌نام توانست در دیدار فینال هم بر حریف غلبه کند و مدال طلای این دوره از مسابقات را به دست بیاورد. نیک‌نام پیش‌از‌این توانسته بود با موفقیت در مسابقات استانی جواز حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور را به دست بیاورد و این اولین نشان جهانی او به‌شمار می‌رود. موی‌تای یک سبک از رشته بوکس است که به بوکس تایلندی نیز مشهور است و در داخل رینگ انجام می‌شود. ستاره آینده‌دار موی‌تای بانوان ایران حالا در نوجوانی توانست با دشت این مدال زرین، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای خود و این رشته ورزشی در ایران باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
2
قوچانیه نه مشهدی
شاگرد
Romania
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
1
چرا هیچ اسمی از مربیه زحمتکش وافتاده این ورزشکار خانم اعظم ذوالفقاری نمیارین؟
Saba
France
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
4
قهرماننن مایی تووو دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
1
چه باحال
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
من تا حالا از نزدیک تو باشگامون دیدمشون خیلی خوب هستند
استاد ما قبلاً استاد ایشون بودند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->