رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

نخستین تصاویر از نفتکش سانحه‌دیده ایران

  • کد خبر: ۶۷۳۴
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
نخستین تصاویر از نفتکش سانحه‌دیده ایران
نفت کش ایرانی SABITI متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت‌های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در سانحه ایجاد شده در نفتکش ایرانی SABITI هیچ گونه حریقی رخ نداده و وضعیت کشتی با ثبات است. با این حال نشت نفت از نفتکش همچنان ادامه دارد و موجب آلودگی زیست محیطی شده که البته در حال کنترل است. همه کارکنان نفتکش سالم و در وضعیت ایمن به سر می‌برند.
شرکت ملی نفتکش ایران همچنین برخی اخبار منتشر شده در خصوص اصابت موشک از خاک عربستان به نفتکش ایرانی را تکذیب کرد.
طبق اعلام این شرکت، کشتی سانحه دیده SABITI بعد از پایداری وضعیت کلی در حال حرکت به سمت آب‌های خلیج فارس است.

نخستین تصاویر از نفتکش سانحه‌دیده ایران

نخستین تصاویر از نفتکش سانحه‌دیده ایران
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->