نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کامبک معروف

  • کد خبر: ۶۷۹۱
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
  • ۱
کامبک معروف
پیروزی دشوار ایران مقابل آرژانتین در روز بازگشت کاپیتان

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از هشتمین روز جام جهانی والیبال 2019 هیروشیما، به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت. هر دو تیم تا پیش از بازی دیروز، با 2 پیروزی، 4 شکست و 9 امتیاز، شرایط مشابهی در میانه جدول رده‌بندی مسابقات داشتند و این دیدار برای هر دویشان اهمیت زیادی داشت که به برتری 3 بر 2 تیم ملی کشورمان انجامید.

 

امتیاز پایانی و اسپک تمام کننده پوریا یلی در دیدار مقابل آرژانتین

تعداد بازدید : 893

 

ایگور کولاکوویچ، پس از چندین بازی، از سعید معروف در کنار امیر غفور، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. آرژانتین در سِت نخست با اسپک‌های بهتر، در حمله به مراتب موفق‌تر از ایران بود، ولی اشتباهات چندین‌باره این تیم، فاصله امتیازها را همچنان کم نگه داشته بود. 2 تیم تا امتیاز 20 و سپس 24، پا به پای هم پیش رفتند تا اینکه دو امتیاز متوالی، برتری 25 بر 24 و دفاع سعید معروف، امتیاز 27 را برای ایران در پی داشت. نتیجه سِت نخست، 27 بر 25 برای ایران بود.در ست دوم، دو تیم در امتیاز 8 بر 5 به سود آرژانتین، برای نخستین وقت استراحت فنی نزد مربیان خود رفتند، ولی در ادامه ایران 10 بر 9 از حریف پیش افتاد.

 

دفاع عالی علی اصغر مجرد در ست پنجم دیدار مقابل آرژانتین

تعداد بازدید : 586

وقت استراحت فنی دوم نیز در امتیاز 16 بر 14 برای شاگردان مارسلو مندس به دست آمد. دریافت و توپ‌گیری بهتر بازیکنان آرژانتین، حمله‌های بهتر و برتری آن‌ها را به دنبال داشت و در سِت دوم، 25 بر 23 پیروز شدند. به نظر می‌رسد انگیزه بازیکنان ایران پس از پیروزی در ست نخست، اُفت می‌کند. شروع ست سوم با گرفتن 4 امتیاز متوالی، نخستین وقت استراحت فنی را در امتیاز 8 بر 5 برای ایران رقم زد اما اشتباهات مکرر بازیکنان ایران در حمله، نتیجه را 10 بر 9 به سود آرژانتین تغییر داد. در ادامه، اعتراض تند سعید معروف به داور، یک کارت قرمز را برای کاپیتان تیم ملی به دنبال داشت که روی عملکرد تیم تأثیرگذار بود. کولاکوویچ، شاگردانش را در امتیاز 19 بر 16 به سود حریف، برای وقت استراحت بیرون کشید. در ادامه بازی، آرژانتین 22 بر 17 پیش افتاد و در نهایت 25 بر 19، پیروز ست سوم شد.

 

حرکت تماشایی و اسپک بی نقص پوریا فیاضی از پشت خط یک سوم

تعداد بازدید : 591

 

چهارمین ست مسابقه، با برتری 5 بر یک ایران آغاز شد و با ثبت امتیاز 16 بر 10 برای ایران ادامه پیدا کرد. آن‌ها این ست را با برتری کامل و با نتیجه 25 بر 17 به پایان رساندند تا باز هم ثابت کنند نتیجه بازی توسط خودشان تعیین می‌شود و تصمیم‌گیرنده میدان هستند. ست چهارم با سرویس بدون بازگشت میلاد عبادی‌پور تمام شد تا کار دو تیم در ست پنجم دنبال شود. ست پنجم با عملکرد کم‌نقص و حمله‌های خوب بازیکنان ایران آغاز شد. از رفتار سرمربی آرژانتین مشخص بود که از شاگردانش خواهش می‌کند تمرکزشان را حفظ و کمتر اشتباه کنند. ایران در ست پنجم، متفاوت با ست‌های دوم و سوم نشان داد به‌گونه‌ای که روحیه ادامه مبارزه را از حریف گرفته بود. دو تیم در امتیاز 8 بر 4 به سود ایران، زمین‌ها را عوض کردند. تلاش آرژانتینی‌ها در ادامه بازی بی‌نتیجه ماند و ایران با اشتباهات کمتر، در ست پنجم با امتیاز 15 بر 10، چهارمین پیروزی در جام جهانی را به دست آورد. ایران در بازی بعدی جام جهانی 2019، ساعت 13:50 فردا به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات می‌رود.

 

یلی، امتیازآورترین بازیکن ایران شد
تیم والیبال ایران در این بازی، 51 امتیاز از اسپک، 13 امتیاز از دفاع روی تور، هشت پوئن‌ سرویس و 36 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و در مقابل آرژانتین نیز 59 امتیاز از اسپک، هشت امتیاز از دفاع روی تور، 11 پوئن‌ سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آورد. پوریا یلی 18 و میلاد عبادی‌پور 17 امتیاز برای ایران در این بازی گرفتند. در سوی دیگر، پالاسیوس20 امتیاز برای آرژانتین به دست آورد.

 

کولاکوویچ:خوب سرویس زدیم و بردیم
ایگور کولاکوویچ پس از این پیروزی گفت: دیدار سخت و پرهیجانی را هر دو تیم سپری کردند. بازیکنان ما تمرکز خود را از دست ندادند و از ست سوم به بعد سرویس‌های خوبی زدیم و توانستیم بازی را ببریم. سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: هر چند آن‌ها پاسور بسیار قدرتمندی داشتند که توپ را به بهترین شکل در اختیار هم تیمی‌هایش می‌گذاشت اما دریافت ما هم بسیار مهم بود. ایگور در پایان گفت: سرویس‌های ما در این دیدار، تعیین‌کننده بود و توانستیم بازی را مهار کنیم و در نهایت پیروز شویم.

 

جدول رده بندی جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ در پایان روز هشتم

کامبک معروف

 

 

برنامه کامل روز نهم مسابقات جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ | یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸

کامبک معروف

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عاشق آزادسازی مدینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
2
7
بجای اینکه پول رو خرج فوتبال فاسد کنن بیان خرج بقیه ورزشها از جمله والیبال و مردم فقیر کنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->