نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نیمار برای پیوستن به رئال التماس می‌کرد!

  • کد خبر: ۷۰۳۳
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
نیمار برای پیوستن به رئال التماس می‌کرد!
افشاگری مارکا از تابستان عجیب ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن
مارکا دیروز در گزارشی ویژه در مورد تابستان جنجالی و پرحاشیه نیمار ادعا کرد که او تا ۲۰ آگوست قصد داشت به رئال مادرید بپیوندد و نه بارسلونا. نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ حتماً با نیمار به‌یاد‌آورده خواهد شد.
 
فوق ستاره برزیلی که تصمیمش برای جدایی از پی‌اس‌جی را گرفته بود، قصد داشت به لالیگا برگردد. رئال و بارسا انتظار او را می‌کشیدند، ولی در نهایت، با خواسته‌های مالی بالای پی‌اس‌جی این انتقال ممکن نشد و نیمار در پاریس ماند. او دو روز پیش و در نشست خبری پیش از بازی برزیل و نیجریه، تایید کرد که در هر شرایطی می‌خواست از پی‌اس‌جی جدا شود، ولی پس از ماندنی‌شدن، دیگر به چیزی جز موفقیت با پاریسی‌ها فکر نمی‌کند. بارسلونا تنها تیمی بود که تا روز آخر نقل و انتقالات تلاش داشت تا نیمار را به خدمت بگیرد، اما واقعیت این است که تا ۲۰ آگوست، ستاره برزیلی بیشتر تمایل داشت به رئال مادرید ملحق شود تا بارسلونا. برای نیمار مهمتر از هر چیزی جدایی از پی‌اس‌جی بود و او دو گزینه رئال و بارسلونا را برای این کار در نظر داشت، اما تا هفته آخر نقل و انتقالات، بیشتر تلاشش برای پیوستن به رئال بود و برای این منظور حتی با ۴ بازیکن بزرگ رئال نیز در تماس مداوم بود، اما پس از اینکه متوجه شد رئال از تلاش برای جذب او دست کشیده، تصمیم گرفت تا به حرف دوست صمیمی خود لیونل مسی گوش دهد و پیشنهاد بارسا را جدی‌تر بگیرد.
 
نیمار حتی حاضر شده بود خودش ۲۰ میلیون یورو پرداخت کند تا مجوز جدایی‌اش از پی‌اس‌جی صادر شود. در روز‌های منتهی به پایان نقل و انتقالات بود که بارتومئو رئیس بارسا، با ناصر الخلیفی مدیر پی‌اس‌جی در موناکو دیدار کرد و پس از آن مشخص شد که بارسا هم بختی برای جذب نیمار نخواهد داشت. تا پیش از ۲۰ آگوست که رئال رسما به پی‌اس‌جی اطلاع داد از جذب نیمار منصرف شده، او با سرخیو راموس کاپیتان رئال در تماس مداوم بود و تلاش داشت با استفاده از کاپیتان پرنفوذ رئال، مسیر انتقالش به جمع کهکشانی‌ها را هموار کند.
 
نیمار همچنین با هموطنان رئالی‌اش، مارسلو و کاسیمیرو نیز تماس داشت و آخرین بازیکنی که نیمار با او درباره پیوستنش به رئال صحبت کرد، لوکا مودریچ بود. سران رئال با اطلاع از این تماس‌ها، همه راه‌های جذب نیمار را بررسی کردند، ولی انتقال او، هزینه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون یورو داشت و دستمزد بالای نیمار را هم باید به آن می‌افزودند، در حالی که گرت بیل و خامس، هیچ علاقه‌ای به ترک رئال نداشتند. در نهایت نتیجه بر این شد که از جذب نیمار دست بکشند. رئال روز ۲۰ آگوست به لئوناردو مدیر ورزرشی پی‌اسجی این موضوع را اطلاع داد تا بارسا در راه جذب نیمار، تنها شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->